VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
#2759709
Ik heb onlangs een VW polo 6C 1.0 Bluemotion gekocht. Helaas een kale uitvoering vanwege budget.
Ik zou graag een voetenverlichting willen installeren bij mijn polo. Ik heb gegoolged maar ik kom er niet uit. Het liefst wil ik het via de originele manier willen installeren. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Zag op eBay van die lichtjes die werken via de aanstekeraansluiting, maar dat vind ik zo cheap

Hoop dat iemand mij kan helpen!!
:tu:
#2783916
Harmspang schreef:Hee Ryan, Is het gelukt? ik heb zelf ook een polo 6c maar alleen bij het openen brand het lichtje wil dit graag veranderen dat die onder het rijden ook zachtjes brand..
Nee ik ben er nog niet aan begonnen :(
#2814751
Om even bij dit type verlichting te blijven; waarom brandt deze continue? Ik wil hem wel uit hebben, maar als ik dit met vcds uitzet onthoudt hij dit niet. Heb ook geen optie in mijn mfd staan om iets te regelen. Ik heb mijn paneel destijds vervangen door 1 uit een mk6 cabrio R uit 2013. Voorheen had ik die optie er wel bij staan. Ben ik voor deze teller misschien een nieuwere vcds software nodig? Ik zit nu met 12.12 te stoeien.
#2814755
VCDS zit inmiddels op versie 18.x je loopt dus enigszins achter... Bij de nieuwere modellen zit lang niet alles meer verstopt achter de codering maar zijn er dingen te wijzigen via de zogeheten adaptions...
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]