VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2032755
Richard,

Als ze standaard geen verwarming ertussen hebben en je koopt zo'n modificatie set, dan is dat incl slang en al, de afscheider verdwijnt dan ook op het onderblok, weet niet of dat bij de lupo hetzelfde is.

Normaal hangt de 2 polige stekker in de buurt van de carterventilatieslang, en dan is het meestal gewoon plug en play.

Gr Stefan
#2032760
mtd schreef:hollo jongens heb hier een polo 14.16v kop gedemonteerd maar er is een probleem de spanrol bout onder op het blok is het schroef draad van stuk heb al met de zelfde maat nieuwe gedraait maar help niet als ik er nu overmaatse schroefdraad in tab pas die bout weer niet in de spanrol wat nu
Oei..Waarschijnlijk heb je de bout van de spanrol veel te vast gedraait en niet op moment vast gezet ? Een mogelijkheid is om er een helicoil in te draaien, vraag het maar eens bij de automaterialenzaak..

Gr Stefan
#2032855
MK2-VRT schreef:Richard,

Als ze standaard geen verwarming ertussen hebben en je koopt zo'n modificatie set, dan is dat incl slang en al, de afscheider verdwijnt dan ook op het onderblok, weet niet of dat bij de lupo hetzelfde is.

Normaal hangt de 2 polige stekker in de buurt van de carterventilatieslang, en dan is het meestal gewoon plug en play.

Gr Stefan
Oke ik zal eens rond gaan kijken dan, bedankt :tu:
#2053104
hoi stefan heb een probleempje heb een cilinderkop verwisseld van een lupo 14 16v nu loop die stationeer mooie maar als ik ga rijden stoot ie als een gek bij 2000 toeren en kan hem niet verder door trappen dan 4000 toeren dan valt die weg wat kan het zijn afz mtd
#2053175
Mtd,

Staat de timing 100% goed ? Ook van beide nokkenassen ?

Heb je hem al uitgelezen ?

Je moet hier haast iets vinden..

Bougiekabels zitten neem ik aan ook juist op de bobine aangesloten ?

Gr Stefan
#2158471
Dennis28122011 schreef:ik heb veel gehad aan dit topic!! :tu:

maar kan iemand mij vertellen waar deze slang op aan gesloten zit? Ik ben de slang kwijt maar ik kan het andere aansluit punt ook niet vinden :shock:

Afbeelding
Deze hoort volgens mij op het onderblok aangesloten te worden, onder het gasklephuis.. Heb je een ander onderblok? Ik zal morgen even voor je kijken aangezien ik ook een 1.4 16v heb.
#2808910
Hoi Stefan. Erg handige how to ! Ik plaats voornamelijk even een reactie zodat ik het binnenkort makkelijk terug kan vinden. Heb namelijk een golf 4 met de 1.4 en mijn bougie gaten lekken olie. Dus ik moet even de kleppendeksel eraf hebben en wil dan gelijk een nieuwe distributie set uiteraard.
Zijn er nog zaken die sowieso erg onderhevig zijn aan slijtage in dit gebied ? Want dan kan ik dat meteen vervangen als het toch los ligt.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]