VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
BEste Leden,

Gisteren mijn led achterlichten aangesloten. Prachtig look :)

Echter kreeg ik bij alle 4 onderdelen 4 losse canbus blokjes. Deze moest ik aansluiten voor storingen voor te komen / weerstand (heb ik meegekregen van de verkoper https://www.carfantasy.nl).

Nu worden deze warm heb ik hier en daar gehoord.

Ik heb twee foto's toegevoegd. Bij de middelste stuk (gemarkeerde) heb ik ook twee canbus voor beide lampen. Alleen deze zitten beetje gepropt. Dit omdat er geen ander ruimte beschikbaar was. Iemand ervaring hiermee. Ik ben bang dat er beschadiging kan veroorzaken en/of dat de canbus te warm wordt.
Bijlagen:
20180124_122746.jpg
20180124_122746.jpg (463.78 KiB) 1117 keer bekeken
20180123_210141.jpg
20180123_210141.jpg (263.48 KiB) 1117 keer bekeken
Door de CAN-busdraden loopt maar een hele kleine stroom, dus die worden niet warm. De weerstanden wel; de spanning wordt omgezet in warmte. Ik zie dat alle stekkers van plastic zijn, dus het kan niet zo warm worden dat het e.e.a. gaat smelten. Ik denk dat er niets anders op zit dan de draden toch zo netjes mogelijk in die ruimte te "proppen". Zorg wel dat kabels niet klem komen te zitten of dat de kabels kunnen knikken. Als je daar rekening mee houdt, zie ik verder geen problemen.
Bedankt nog voor jullie reactie's

Tot nu toe geen problemen. Bij de middelste stuk waarvan ik ook een foto heb toegevoegd heb ik geen ander keus. Hij moest wel ertussen. Bij de buitenste delen kon jk dit wel op een metaal plakken..

Maar tot nu toe geen probleem dus houden zo :)
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]

Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]