- 07 jan 2018 20:50
#2801082
Ik ga van de hak op de tak (zie vorige posts in deze groep), zal ik een lekker degelijke T4/T5/LT kopen? Twijfel twijfel, en kom dan uiteindelijk toch altijd uit op de T3 sycro, dat wordt natuurlijk een gebed zonder eind, maar het is in mijn ogen wel de mooiste bus.
Zie er nu eentje staan in Oostenrijk, en laat ik nou net eind deze maand in Oostenrijk zitten. Volgens de eigenaar is de bus in goede staat (voor een bus uit 92, en de 1.9TD zal wel versleten zijn met 225.000 op de teller, daar staan de T3's wel om bekend), maar ik kan er in principe mee terug rijden. Enige defect wat mij is verteld, is dat de sper van het diff achter niet meer werkt.
Ik vraag me dus af of iemand mij kan vertellen hoe dit sper wordt bediend (hydraulisch dacht ik), en wat het zou kosten om dit te repareren/vervangen. Misschien moet het hele diff vervangen worden? Lijkt me een goed punt om op te onderhandelen.
Zie er nu eentje staan in Oostenrijk, en laat ik nou net eind deze maand in Oostenrijk zitten. Volgens de eigenaar is de bus in goede staat (voor een bus uit 92, en de 1.9TD zal wel versleten zijn met 225.000 op de teller, daar staan de T3's wel om bekend), maar ik kan er in principe mee terug rijden. Enige defect wat mij is verteld, is dat de sper van het diff achter niet meer werkt.
Ik vraag me dus af of iemand mij kan vertellen hoe dit sper wordt bediend (hydraulisch dacht ik), en wat het zou kosten om dit te repareren/vervangen. Misschien moet het hele diff vervangen worden? Lijkt me een goed punt om op te onderhandelen.