VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen luchtgekoelde auto's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door bobbob
#2798668
Hallo!

Zoals diverse mensen hier misschien wel weten heeft mijn zus een Kever, ze woont in Noorwegen en daar staat de Kever ook.
Met pasen dit jaar zijn mijn vader en ik naar Noorwegen gereden om haar te helpen de Kever weer rijdend te maken, na een aantal jaren stil te hebben gestaan in een schuur.
Dit is gelukt, met dit als resultaat :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helemaal mooi dus!

Nu wil ze graag vanwege de veiligheid van haar, haar man en hun kind driepuntsgordels inbouwen in de Kever. Voor én achter.
Na een zoektocht op internet blijkt haar Kever (april 1974) voorzien te zijn van de benodigde boutgaten om driepuntsgordels in te bouwen.

Wie kan ons aan informatie en adresjes helpen om deze gordels te pakken te krijgen, compleet met alle benodigdheden aan boutjes etc om het spul te monteren?
Of heeft dit nog liggen, dat mag ook.
Gebruikersavatar
door Dopie
#2798689
Donders pieter das mooie plek om dwars te gaan. Nu ga ik iets offtopic nu hebben we een s6 in noorwegen zien staan. Wat is verstandiger via Denemarken met boot want auto bevind zich helemaal onder in land niet verweg van boot zagen we. Of is omrijden beter? Heb namelijk geen idee wat die boot kost enzo.


Om terug te komen op je gordel vraag. Zal morgen even een collega vragen dat is ook zo luchtgekoelde mafklapper met schuur vol kevers en t2s enzo.
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]