VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jarnosportline
#2782152
Na een vrij drukke dag ben ik toch wel benieuwd naar dikke plaatjes :mrgreen:
Wij kunnen terug kijken op een geslaagde dag,mooi weer,goeie sfeer en een opkomst van ruim 1150 betalende bestuurders :tu:

Kom maar op met die plaatjes,en zowel positieve als negatieve kritiek uiteraard :tu:
door Six
#2782780
Weer knap gedaan mannen, ben er al vanaf de 1e x bij en vind de locatie ook mooier dan bij de Sligro.
Toch moet ik weer melden dat er wel veel meuk bij stond pfff snap niet wat die lui doen op een meeting als ze omringd zijn door mensen die er veel geld in steken om alles mooi te maken.

Een pluim voor de organisatie
Gebruikersavatar
door MKIIIcabriolet
#2782801
Six schreef:Weer knap gedaan mannen, ben er al vanaf de 1e x bij en vind de locatie ook mooier dan bij de Sligro.
Toch moet ik weer melden dat er wel veel meuk bij stond pfff snap niet wat die lui doen op een meeting als ze omringd zijn door mensen die er veel geld in steken om alles mooi te maken.

Een pluim voor de organisatie

helemaal mee eens :tu:
Gebruikersavatar
door Kanerr
#2783086
Six schreef:Weer knap gedaan mannen, ben er al vanaf de 1e x bij en vind de locatie ook mooier dan bij de Sligro.
Toch moet ik weer melden dat er wel veel meuk bij stond pfff snap niet wat die lui doen op een meeting als ze omringd zijn door mensen die er veel geld in steken om alles mooi te maken.

Een pluim voor de organisatie
Dit verpestte voor mij ook dit jaar de meeting. Ik was er een van de eerste keren bij, toen stond er zowat alleen maar nette bakken tussen. Ik vind dat de organisatie strenger mag inspelen op wat wel en wat niet binnen mag komen. Er stonden gewoon standaard afgetrapte niet gewassen (!) autos naast een showauto... erg jammer
Gebruikersavatar
door Corrado95
#2783102
Ik kom ook al vanaf de 1e meeting, maar het niveau daalt jaarlijks. Ze moeten het beter selecteren, want ik zag ook dikke baķken staan op de parkeerplaats.
Waar ik me aan erger is dat je van dat volk in van die afgetrapte auto s ziet staan en dan lekker de hele dag met zn 4 in de auto blijven zitten met hardcore aan. Erg fout.....
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]