VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door justi6n2
#2774582
ik heb een polo gti met de standaard bbs velgen bandenmaat is 195/45/15 nu wil ik hem verlagen maar ik weet niet hoever ik kan gaan aangezien hij al verlaagd is hoeveel mm kan ik omlaag gaan en weet iemand hoever hij al verlaagd is? bedankt alvast
#2774652
al verlaagd is? met een schroefset ?
Gebruikersavatar
door Antera
#2774758
Handig zonder foto's daarnaast beste een OEM polo zoeken die opmeten en dan de jouwe. Gissen is missen
door justi6n2
#2775079
85er schreef:volgens mijn glazen bol, die je onzichtbare foto nu ziet lig je ... cm lager nu... :lol: :lol:
ik bedoel verlaagd vanuit de fabriek vergeleken met de niet-gti haha en ik kan blijkbaar geen fotos toevoegen via smartphone
#2775090
foto uploaden via tinypic of imgurl gewoon via google op je tel, en dan de link .jpg plaatsen hier tussen [img]link%20van%20het%20plaatje[/img]
door 6n2GTI16V
#2781920
Een 6N2 GTI is fabriek af 10 of 15mm lager dan een "gewone" 6N2.
Hoe laag je kan gaan zonder aanpassingen is altijd gissen en afhankelijk van je auto/rijstijl/velgen en banden.
Een maat van mij heeft zijn GTI (t.o.v. origineel) ongeveer 50 mm verlaagd en dat gaat prima.

Zelf ben ik ook aan het verdiepen in een verlaging maar ik hoef niet "op de grond", dus ik ga voor een Eibach B12 setje die rondom 30mm (uit mijn hoofd) verlaagd.

Wil je écht laag gaan het en zeker weten, dan zou ik een schroefset nemen... Dan kun je spelenderwijs de ideale / maximale laagte opzoeken. Of misschien is er een forum lid die op de grond is gegaan.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]