- 10 jun 2015 00:46
#2677406
Hierbij toch van deze auto ook maar even een topic samenstellen..
Voordien heb ik golf 3 gti , vr6 en een golf 4 1.8T gereden en sinds een jaartje overgestapt en rijdende in een Audi tt mk1 1.8 20v turbo 180hp AJQ
Wat basic informatie erover en wat verandert is in de tijd :
Audi tt 8n 1999 met motorcode AJQ
S-line uitvoering (hongaar) en uit Duitsland ingevoerd geweest in latere tijd waardoor het latere kenteken eraan
Standaart 180pk en laten chippen met stage 1 naar rond de 210 pk en rond de 330 nm koppel (nog niet op testbank geweest)
Orgineel uitgevoerd met koplampsproeiers
Orgineel climatronic systeem , half jaar terug service beurt gehad incl nieuwe pakkingen en opnieuw afgevuld
Embleemloze grill voorzijde
Embleemloos achterzijde + TT logo eraf
Led kentekenverlichting + Led stadslichtjes
Flatblade ruitenwissers
Bescheiden neon verlichting voetengedeelte
Rvs 3 inch downpipe met testpipe
Midden demper verwijdert
Sebring duplex eind-demper
Polyruthaan wishbone motorsteun (geel)
Motorsteunen zijkanten vervangen
N249 bypass uitgevoerd
N75J ventiel
Nieuwe luchtmassameter
Celtemp diverter-valve
Alle rubbers en kogels vervangen van stuurdelen
Grote beurt uitgevoerd incl carter-demontage voor olieaanzuigzeef vervanging
Ta-technix schroefset
Veerpootbrug orgineel geplaatst
Uniball camber plates gemonteerd ipv rubber+los toplager systeem
Openlucht filter voor het lekker klinkende aanzuig+afblaas geluidje
Nieuw voorraam laten plaatsen
Achterraam geblindeert + kleine driehoek zijraampjes
Deursloten vervangen ivm problemen binnenverlichting en dergelijke
Nieuw raammotor bestuurderskant gemonteerd ivm niet meer werken(bekend TT probleem)
Tellerunit modificatie uitgevoerd voor brandstof+temp weergave afwijkings problemen
Orgineel Concert 1 radio met bose geluidsysteem eraan gekoppeld
Vol leder interieur gereinigd en gevoed
Turbodruk meter in luchtkanaal gemonteerd
Zit een aftermarket spoiler op vanuit een vorige eigenaar
Nieuwe achterlichten gemonteerd ivm breukje erin
Andere achterbumper met orginele 2 uitlaat inzetstuk (was koopje tegenover los inzetstuk)
Parkeerdeukjes eruit laten halen (irritant dat niemand daarop let!)
Orginele bosch projectors vervangen voor bi-xenon retrofitlab set met H7 xenon
Us-lights basic set erin
Nieuwe remschijven + blokken
Voorzijde 10 mm spacers voor aanloop op remklauw
Ultralite bbs rs immi velgen incl S-line naaf logo's ,
voorzijde 8,5J ET25 met Imperial bandjes (worden vervangen) + achterzijde 10J ET15 met Nankang bandjes
Ik zal nog best een hoop vergeten zijn maar ben het verhaaltje even beu en maar wat foto's van de auto zelf nu..
Oude staat fototje en daarna gewoon hoe het naderhand toen me handjes in de loop steeds kriebelde is geworden,
Basis op Embleemloze grill + uslights :
En weer een stap verder gegaan naar dit :
En zijn we gekomen op dagfoto's waar het een beetje ongewijzigd is gebleven op wat klein prielwerk na aan buitenkant :
Voordien heb ik golf 3 gti , vr6 en een golf 4 1.8T gereden en sinds een jaartje overgestapt en rijdende in een Audi tt mk1 1.8 20v turbo 180hp AJQ
Wat basic informatie erover en wat verandert is in de tijd :
Audi tt 8n 1999 met motorcode AJQ
S-line uitvoering (hongaar) en uit Duitsland ingevoerd geweest in latere tijd waardoor het latere kenteken eraan
Standaart 180pk en laten chippen met stage 1 naar rond de 210 pk en rond de 330 nm koppel (nog niet op testbank geweest)
Orgineel uitgevoerd met koplampsproeiers
Orgineel climatronic systeem , half jaar terug service beurt gehad incl nieuwe pakkingen en opnieuw afgevuld
Embleemloze grill voorzijde
Embleemloos achterzijde + TT logo eraf
Led kentekenverlichting + Led stadslichtjes
Flatblade ruitenwissers
Bescheiden neon verlichting voetengedeelte
Rvs 3 inch downpipe met testpipe
Midden demper verwijdert
Sebring duplex eind-demper
Polyruthaan wishbone motorsteun (geel)
Motorsteunen zijkanten vervangen
N249 bypass uitgevoerd
N75J ventiel
Nieuwe luchtmassameter
Celtemp diverter-valve
Alle rubbers en kogels vervangen van stuurdelen
Grote beurt uitgevoerd incl carter-demontage voor olieaanzuigzeef vervanging
Ta-technix schroefset
Veerpootbrug orgineel geplaatst
Uniball camber plates gemonteerd ipv rubber+los toplager systeem
Openlucht filter voor het lekker klinkende aanzuig+afblaas geluidje
Nieuw voorraam laten plaatsen
Achterraam geblindeert + kleine driehoek zijraampjes
Deursloten vervangen ivm problemen binnenverlichting en dergelijke
Nieuw raammotor bestuurderskant gemonteerd ivm niet meer werken(bekend TT probleem)
Tellerunit modificatie uitgevoerd voor brandstof+temp weergave afwijkings problemen
Orgineel Concert 1 radio met bose geluidsysteem eraan gekoppeld
Vol leder interieur gereinigd en gevoed
Turbodruk meter in luchtkanaal gemonteerd
Zit een aftermarket spoiler op vanuit een vorige eigenaar
Nieuwe achterlichten gemonteerd ivm breukje erin
Andere achterbumper met orginele 2 uitlaat inzetstuk (was koopje tegenover los inzetstuk)
Parkeerdeukjes eruit laten halen (irritant dat niemand daarop let!)
Orginele bosch projectors vervangen voor bi-xenon retrofitlab set met H7 xenon
Us-lights basic set erin
Nieuwe remschijven + blokken
Voorzijde 10 mm spacers voor aanloop op remklauw
Ultralite bbs rs immi velgen incl S-line naaf logo's ,
voorzijde 8,5J ET25 met Imperial bandjes (worden vervangen) + achterzijde 10J ET15 met Nankang bandjes
Ik zal nog best een hoop vergeten zijn maar ben het verhaaltje even beu en maar wat foto's van de auto zelf nu..
Oude staat fototje en daarna gewoon hoe het naderhand toen me handjes in de loop steeds kriebelde is geworden,
Basis op Embleemloze grill + uslights :
En weer een stap verder gegaan naar dit :
En zijn we gekomen op dagfoto's waar het een beetje ongewijzigd is gebleven op wat klein prielwerk na aan buitenkant :
Laatst gewijzigd door coilt op 30 jun 2016 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.