VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2747971
Hoi Allen,

Laatst voor het eerst een kapotte koplamp. Lamp eruit... bij een pompstation binnengelopen en een 2 nieuwe gekocht. Beide vervangen (ook de nog goede) voor kleur gelijkheid.
per lampje verder en de realisatie dat er gewoon een doosje in de auto hoort te liggen met alle lampen erin. Liefst van een goed merk. Dubbel zo belangrijk gezien we van de zomer voor het eerst met de auto op vakantie willen. Ik wil niet in Frankrijk op zoek moeten naar iets simpels als een lampje.

Is het een H7 set voor de Jetta? Ervaring met merken?

Tevens de volgende vraag. Ik wil een brandblusser monteren. Dit is de eerste auto die ik heb waar er geen in zit. Waar hebben jullie de blusser in de Jetta gemonteerd? Ik wil er redelijk makkelijk bij kunnen maar moet wel uit bereik van de peuter die achter in zit, uit de zon, niet op een plek waar passagier met hun voeten tegel de hendel aanzitten etc.

Toch maar in de kofferbak?
#2750420
:LOL: kun jij wel denken dat je lollig ben maar ik heb een jaar geleden twee lampen laten vervangen wel xenon. En daarvan was er naar een half jaar weer een kapot. Maar werd gewoon onder garantie gemaakt omdat die te snel kapot is gegaan
#2750473
Brandblusser in kofferbak, en lampensetje ja bij de dealer betaal je dik €25,- voor een paar lampjes en relais. En bij de action heb ik bijna zelfde setje voor nog geen €2,-
Dan is voor mij de keuze snel gemaakt. :tu:
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]