VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2710456
het probleem zit hem in de accu, niet genoeg spanning om de injector aan te laten gaan ;) . Genoeg spanning is ook direct starten :D . Nu heb ik weer gezeik met mijn wielbouten :GRR: .
Er is namelijk in 2 dagen al 2x dezelfde wiel afgelopen van de naaf :GRR: . De bouten zijn daardoor afgebroken. Ik heb om te beginnen helaas geen centreerringen gebruikt wat al een oorzaak kan zijn :(
daarnaast moet ik spacers van 5mm gebruiken wat ook al niet optimaal is maar ik heb geen keuze. Ik heb als naaf incl. schijven die van de mk3 gebruikt, dit moet toch niks uitmaken?
door mk2mark
#2710499
sow dat zijn veel mogelijkheden :roll:
ik heb conische bouten die normaal 27mm schroefdraad hebben. Doordat ik spacers heb heb ik nu bouten gebruikt van 32mm. De gaten zijn beschadigd door het uitslaan van de velg. Morgen gaan we weer de mk2 schijven met fusees erop zetten om zeker te weten dat dat weer goed is en hiervan zijn ook niet de gaten beschadigd.
Gebruikersavatar
door Wouterp
#2710500
Hoeveel slagen gaan de bouten in je naaf? ongeveer 7 slagen heb je minimaal nodig. Ook is het verstandig een paar centreerringen te bezorgen waarmee ze ook daadwerkelijk centreren. Lukt dat niet met je huidige spacers, laat die dan weg of bezorg dikkere met een centreerrand voor je velg.
Is je velg niet uitgeslagen dan? als die al 2 keer losgelopen is klinkt het alsof die rijp is voor de oud ijzer boer. Zon velg vervorm je zeer snel wanneer zoiets gebeurd.
door mk2mark
#2710506
Nee de velg heeft heel veel geluk gehad :shock: . De bouten heb wel iets meer dan 7 slagen. Ik moet idd centreerringen halen dan weet ik zeker dat ze in het midden zitten. De spacers die ik had daar is er 1 van naar de hemel maar ik heb al andere van mijn neef en deze zijn ook wat stabieler (niet zoveel sleuven erin). Dus morgen en zaterdag maar weer aan het sleutelen gaan :(
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]