VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door MrWajow
#2626992
En ja hoor.. 4 weken geleden is mijn rns 510 gestolen.
pfff.. verzekering doet ook heel moeilijk om het te vergoeden..

Mijn vraag is.. ik wil graag weer een navigatie systeem neerzetten.. maar ik wil een navigatie systeem die niet gestolen wordt.

ik heb gekeken naar een aantal navigatie systemen maar ik kom er niet echt uit.

ik rij in een golf V 2004 dus moet ook rekening houden met de accu.

hebben jullie misschien advies welke ik het beste kan halen?
door Fritsdeblitz
#2627014
Dan een tom tometje alles wordt gestolen tis niet anders

Er zijn nou eenmaal veel niklsnutten die moeten stelen
door MrWajow
#2627033
ja daar was ik ook opzoek naar.. alleen weet ik totaal niet welke merk ik moet nemen of waar ik die moet zoeken.

ik heb een golf 5 van 2004.. vaak lees ik problemen met de accu. dat als ik een navigatie inbouw.. dat dan de accu leeg gaat. en dat ik de volgende dag de auto niet kan starten.
door danny20danny
#2627222
Wat is de reden dat de verzekering moeilijk doet?

Is de rns 510 achteraf ingebouwd of af fabriek? af fabriek heeft de verzekering niet moeilijk te doen achteraf is helaas een ander verhaal dan word het gezien als accessoires en dan worden alleen de eerste 2 jaar volledig vergoed en daarna gaat er per jaar x aantal procenten af.

als ik jou was en je hoeft niet bij te betalen ga gewoon weer voor een rns 510 (originele systemen werken naar mijn mening beter) maar aangezien dat jij een golf heb uit 2004 en ik er dan van uit mag gaan dat dit achteraf is ingebouwd ga voor een ander systeem met een afneembaar front ik geloof dat jvc die dingen wel hebben.
door MrWajow
#2627231
bedankt voor jullie reacties..

ik heb de auto particulier gekocht.. en kan niet aantonen dat er een rns510 in zat. want ik heb geen bon daarvan.
ik ben ook heel boos geworden.. want OHRA doet daar heel moeilijk over..
Ben ook gelijk verhuist naar FBTO.

Helaas vind ik een RNS 510 te duur om uit mijn eigen zak te gaan betalen.
Daarom wil ik het gewoon simpel houden en diefstal te verkomen.
Gebruikersavatar
door kevert
#2643179
Van pioneer heb je bijvoorbeeld ook dubbeldin radio's met afneembaar scherm, zijn volgens mij ook wel mooie radio's :tu: maar die zijn allemaal wel aardig prijzig hoor die dingen.
door Mari
#2645271
... navigatie kan tegenwoordig eenvoudig via de telefoon, kan je een simpel en goedkoop radiootje plaatsen die niemand weg wil halen.
door atjelie
#2646312
De mijne is na 2 jaar rijden ook eruit gestolen, terwijl al mijn ramen in het ijs lagen. Ik ben ook met de verzekering bezig. Een alpine setje met 7inch waarvan je het hele scherm eraf kunt halen. Ik vertrouw het niet meer helaas.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]