- 09 nov 2014 19:22
#2605595
Zo, tijdje op het audiforum gezeten. Maar het vwforum blijft toch kriebelen
Afgelopen januari heb ik mijn gechipte Seat Leon 1.8T moeten verkopen in verband met de overstap op een diesel auto. Eigenlijk wist ik toen nog niet echt wat ik er voor terug moest komen. Totdat ik op een avond met toeval een audi a4 avant voorbij zag komen.
Dus voordat ik het wist, was ik eigenaar van een Audi a4 avant uit 2002. De auto is een originele 1.9tdi 130 pk S-line met een heel pakket aan opties:
- Ambiente verlichting(licht bij deuren, onder stoelen, bij deurgrepen etc)
- S-line interieur (zwarte hemel, s-line stoelen, alu lijsten etc)
- S-line onderstel (3cm lager dan orgineel)
- bns 4.0 navigatie icm full colour display (ondertussen rns-e)
- Cruise control
- en eigenlijk zo'n beetje alle opties op 1 ding na: electrische ramen achter
Genoeg geluld: Zo gekocht:
En na een tijdje gereden te hebben was het al duidelijk. Die originele 288mm remmen waren echt om te janken op een auto van dik 1400kg
Dus 2 setjes S4 B5 2 pots remmen (323mm) aangeschaft en opgeknapt, en de facelift versie op de a4 gemonteerd. Wat een verschil
Toen werd het tijd voor een setje zomervelgen. Kon een setje S6 ''taartschep'' velgen kopen voor een leuke prijs.
Toen een zomervakantie niets anders gedaan dan genieten van het rijden in zo'n prachtige kwaliteitsauto in de franse alpen en de provence
Eenmaal thuis was het weer tijd voor updates: de bns 4 vervangen voor een rns-e.
En zoals jullie vast al hadden opgemerkt, hangt een audi a4 b6 af-fabriek behoorlijk op zijn kont. Eenvoudig op te lossen door een paar andere veerschotels op de voorste dempers te plaatsen. Ik ben voor een setje supersport gegaan, die geven plusminus 2cm verlaging aan de voorzijde.
De volgende update zullen waarschijnlijk zwart geplastidipte dakrails zijn, en zwart gewrapte raamlijsten, grille en kofferklepstrip zijn. Keep U posted
Afgelopen januari heb ik mijn gechipte Seat Leon 1.8T moeten verkopen in verband met de overstap op een diesel auto. Eigenlijk wist ik toen nog niet echt wat ik er voor terug moest komen. Totdat ik op een avond met toeval een audi a4 avant voorbij zag komen.
Dus voordat ik het wist, was ik eigenaar van een Audi a4 avant uit 2002. De auto is een originele 1.9tdi 130 pk S-line met een heel pakket aan opties:
- Ambiente verlichting(licht bij deuren, onder stoelen, bij deurgrepen etc)
- S-line interieur (zwarte hemel, s-line stoelen, alu lijsten etc)
- S-line onderstel (3cm lager dan orgineel)
- bns 4.0 navigatie icm full colour display (ondertussen rns-e)
- Cruise control
- en eigenlijk zo'n beetje alle opties op 1 ding na: electrische ramen achter
Genoeg geluld: Zo gekocht:
En na een tijdje gereden te hebben was het al duidelijk. Die originele 288mm remmen waren echt om te janken op een auto van dik 1400kg
Dus 2 setjes S4 B5 2 pots remmen (323mm) aangeschaft en opgeknapt, en de facelift versie op de a4 gemonteerd. Wat een verschil
Toen werd het tijd voor een setje zomervelgen. Kon een setje S6 ''taartschep'' velgen kopen voor een leuke prijs.
Toen een zomervakantie niets anders gedaan dan genieten van het rijden in zo'n prachtige kwaliteitsauto in de franse alpen en de provence
Eenmaal thuis was het weer tijd voor updates: de bns 4 vervangen voor een rns-e.
En zoals jullie vast al hadden opgemerkt, hangt een audi a4 b6 af-fabriek behoorlijk op zijn kont. Eenvoudig op te lossen door een paar andere veerschotels op de voorste dempers te plaatsen. Ik ben voor een setje supersport gegaan, die geven plusminus 2cm verlaging aan de voorzijde.
De volgende update zullen waarschijnlijk zwart geplastidipte dakrails zijn, en zwart gewrapte raamlijsten, grille en kofferklepstrip zijn. Keep U posted
Laatst gewijzigd door lscholten op 16 mar 2015 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Audi A4 avant B6 1.9TDI S-Line
Aan door mij gedane uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend
Aan door mij gedane uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend