VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Koination
#2570766
Hallo,
Na een lange tijd op lupoclub en hier op het vwforum gezeten te hebben een Seat altea 5P gekocht.
Het mag misschien niet hier in dit forum maar in de Seat groep word veel minder gereageerd.

Het gaat dus om een Seat Altea 5P!
Ik wil hier en daar wat veranderingen en verbeteringen aanbrengen.

De originele radio zit er nog in en die zou ik er ook het liefst in willen houden maar daar zit naar mijn weten geen USB-aansluiting op, kan je hiervoor een kabel kopen en achterin de radio pluggen?

Tevens wil ik die lange spriet op het dak vervangen wat ik overigens al gedaan had maar vind dat het bereik van de radio minder is geworden door mijn mini antenne, kan ik hier nog een versterker tussen zetten?

Weet iemand toevallig of je van de altea de chromen lijsten los kan bestellen of op internet? dan heb ik het over een lijstje onderin de voorbumper en een lijst op de achterklep...

Weet er iemand ook waar je LED verlichting met CANBUS kan bestellen met een beetje kwaliteit voor niet veel?

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Koination
#2571596
swinz schreef:Heb nog een leuk setje 18" Pirelli P5P velgen voor je te koop! Passen volgens mij wel mooi onder een Altea! Leuke bak, zie je niet veel op het net voorbij komen met wat aanpassingen ;)
Ik zat eigenlijk als er tegen de tijd een keer andere wielen onder komen aan rotiforms te denken ofzo iig geen pirelli ;)

Weet iemand wat hoor lampen er nou in een altea zitten? H1 of H7 dacht H7 maar kan et ook mis hebben!

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]