VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Seat
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Gijsvwc3
#2469454
Hengst schreef:oke, nu weet ik wel waar ik aan toe ben, maar nu heb ik nog een vraag.
als ik zo'n stuurwielbedieningsunit heb, kan ik dan gewoon alle radio's erin zetten zonder kuren en dat de stuurwielbediening het dan ook echt doet? of heb je daar ook weer een ander type radio in?
Neen..
Niet elke radio kan met stuurbediening, maar als je naar een plaatselijke audio winkel gaat kunnen ze jou zeker goed informerend an heb je meteen prijzen :D
door Hengst
#2470953
oke, Nice :tu:

dan mag dit topic dicht, want ik weet genoeg, bedankt voor de informatie mensen! ;)
door Hengst
#2472242
ok, zal ik doen! van de week is ff naar ACR in helmond rijden, en ff wat informeren.
want heb alles al liggen, behalve zo'n radio en unit :p
door Hengst
#2555390
hallo mensen, na een lange tijd onactief te zijn geweest ivm wat incidentjes en school enzeuw vond ik het eens tijd om te laten weten hoe ik het nu gefixt heb met mijn audio.

Ik ben naar ACR-Helmond gereden en ik heb daar een pioneer MVH-X560BT gehaald, ook heb ik een stuurwielbedieningsunit met speciale pioneer-kabel aangeschaft daar.

(even over die radio, tis een ideaal ding, zit geen cd speler meer in en usb op de achterkant, dus heb nu een kabeltje naar het bakje achter mijn asbak laten lopen en nu ligt daar mijn usb'tje in, dus kan die ook niet afbreken net als bij zo'n radio met front-usb.)

eenmaal thuis, mijn oude radio eruit gehaald met van die speciale ijzere pinnetjes.
toen alles uitgepakt en gemonteerd.
ik moet zeggen het werkt geniaal, en ik kan nu ook alle versterker ingangen gebruiken op mijn grote JBL versterker die ik nog heb liggen.
(zon ding)
http://www.dropbox.com/s/4sw595lv2une5f ... .33.19.jpg

ben er echt blij mee, het klinkt echt gewoon goed met de originele speakers, maar ik denk toch dat ik er ooit wel andere speakers inzet bij de deur en bij de achterbank, kwa geluid valt het echt niks tegen, heb er btw nu een JBL 1000watt subje inliggen. alleen trillen mijn deurklinkjes wel erg hard nu xD.
P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]