VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door ratboy
vraagje, ik heb al een paar keer een golf 2 gezien die onder op de dikke achter bumper een lip heeft zoals aan de voorbumper, nu vraag ik mij af wat voor lip dat is? is het iets zelf gemaakt? zoja wat voor lip word daar voor gebruikt?

groeten ben
door Fritsdeblitz
Raoul schreef:Veel voorkomende vraag:

Remmen piepen... Echter blokken en schijven zijn goed. What to do?
kopervet achter je bloken en klaar is kees
Ik heb een Golf 4 Highline uit nov. 2002. Is t mogelijk om hier de US lights bij aan te zetten, via Vagcom? Zitten oem xenon units in.
ik heb last van olielekkage bij een 1.9 tdi pompverstuiver arl blok. had laatst de kleppendeksel pakking vervangen deze lekte over de hele achterkant en de pakkingen van de tandempomp vervangen welke nu ook droog is. alleen nu blijft hij lekken, lijkt wel erger geworden, in het hoekje rechts achter als je voor de motor staat.
hij lekt precies op het hoekje thv de kleppendeksel/pakking, nu heb ik inmiddels al weer 3x de kleppendeksel eraf gehad om te kijken wat het kan zijn maar kan er niks aan zien... de busjes rond de bouten zitten er overal goed in en zit ook geen scheurtje in kop op kleppendeksel..

wie o wie heeft nog een idee?
zodra ik hem start loop er al gelijk een druppel uit....
freakout31 schreef:ik heb last van olielekkage bij een 1.9 tdi pompverstuiver arl blok. had laatst de kleppendeksel pakking vervangen deze lekte over de hele achterkant en de pakkingen van de tandempomp vervangen welke nu ook droog is. alleen nu blijft hij lekken, lijkt wel erger geworden, in het hoekje rechts achter als je voor de motor staat.
hij lekt precies op het hoekje thv de kleppendeksel/pakking, nu heb ik inmiddels al weer 3x de kleppendeksel eraf gehad om te kijken wat het kan zijn maar kan er niks aan zien... de busjes rond de bouten zitten er overal goed in en zit ook geen scheurtje in kop op kleppendeksel..

wie o wie heeft nog een idee?
zodra ik hem start loop er al gelijk een druppel uit....
heb t probleem waarschijnlijk al gevonden, nieuwe type pakking voor oude kleppendeksel, deze is in de tijd veranderd en dus is deze pakking niet helemaal goed, andere pakking niet meer te leveren en hopelijk dus nu opgelost met vloeibare pakking, ga morgen starten en kijken laat het zooitje even een nacht drogen
  • 1
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 314
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]