VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door JeffV8
#2458172
JeffV8 schreef:Even terug on topic

Ik heb vanmorgen alle geregistreerde touaregrijders hier op het forum een PB gestuurd.

Het zou leuk zijn om als er reacties komen zodat we misschien volgend jaar een leuke meeting kunnen organiseren.

Ben benieuwd

gr Jeff

Weinig reacties tot nu toe, misschien voor volgend jaar maar gewoon eens een datum prikken voor een meeting en dan zien we wel of er uberhaupt animo is.

Zit te denken aan ergens in MEI, iemand andere sugesties en eventueel voorstellen voor een datum? Nu staat alles nog vrij.

Gr jeff
Gebruikersavatar
door myfiero
#2464197
He jongens

Lijkt me heel leuk om een meeting te houden.
Ik rij zelf een touareg V6 al iets meer dan een jaar.
Heb ook nog 3 amerikanen waar veel tijd in zit, en ben daar actief met clubs (>10 jaar), meetings, clubbladen toerritten enz mee bezig geweest.
En wil best wat hulp geven waar nodig.


Brabantse groeten ..
Stan
door JeffV8
#2464215
Hoi Stan

Super leuk dat jij ook spontaan reageert.
Zou super leuk zijn als het vwforum ook een touareg clubje krijgt. Het zullen er niet veel zijn ben ik bang. Heb zover ik weet iedere touareg rijder een privé berichtje gestuurd maar nog weinig respons gehad.

Zou leuk zijn de koppen eens bij elkaar te steken zodat we iets kunnen inplannen.
Wanneer zou het jou lukken, Stan?

Gr Jeff
Gebruikersavatar
door myfiero
#2464249
Hoi Jeff,

ik reageer ook i.v.m. het PM bericht :)

Ik zie dat jij uit zuid holland komt?
Ik uit de omg. van Eindhoven, kunnen eventueel wel ergens tussenin afspreken o.i.d.?
bv gilze daar is een van der Valk langs de snelweg, maar als jij iets beters weet hoor ik het wel.

En anders staat de koffie klaar met een brabantse verrassing ;) bij ons thuis :)

Groeten Stan
door JeffV8
#2464290
Hoi Stan

Oorspronkelijk kom ik ook uit Brabant, Rosmalen :-)

Lijkt mij in ieder geval een goed idee om dit jaar nog even de koppen bij elkaar te steken en iets in te plannen.

Ik ben de mand december redelijk veel vrij dus kan inderdaad wel een keer bij je komen, bakkie doen.

Zeg maar wanneer het jouw het beste uitkomt


gr Jeff
door JeffV8
#2469219
Hahaha ja, we beginnen gewoon opnieuw

Zal binnen kort even een nieuw topic openen speciaal voor de meeting

We hebben leuke ideeën en ben ze nu aan het uitwerken
Gebruikersavatar
door Burp
#2469296
Het is niet anders. Maar over een poosje zijn we het vergeten. Wel jammer van al het werk wat ik in de verslagen had gezet maar dat geldt ook voor jou :(
door JeffV8
#2470725
Ja zeker dat is absoluut jammer , maar helaas niks aan te doen, we gaan weer met goede moed verder :-)

Ik hoop dat het VW -forum team wat vaker een back-up maken van het forum zodat de kans dat mensen zoveel topics verliezen beperkt blijft ( heb gelezen dat er mensen zijn die meer dan 500 topics zijn verloren :SCRATCH: )
door JeffV8
#2477528
Hoi Dimitry,

Ja hoor er zijn zeker ontwikkelingen

Ik hoor eind deze week dan wel begin volgende week of wij bij een van de grootste dealer welkom zijn, daarna gaan we een route greenlaning uitzetten.

Programma zal dan worden gemaakt en de flyer wordt door Stan gemaakt zodat we die hier ook op het forum kunnen plaatsen en we die onder elke achterruit kunnen plaatsen

De bedoeling is dat het een Touareg & Tiguan meeting gaat worden , hierdoor zullen er meer gegadigden zijn en is het ook voor de dealer aantrekkelijker.

Zodra het rond is qua locatie dan zullen we een nieuwe topic openen, zodat mensen kenbaar kunnen maken of men wilt komen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Beetje late reactie maar lokale schadeherstelbedri[…]

Dag allen Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe ID4.[…]

Golf 7 gte app

Goedemorgen, Ik heb een probleem met de app-bedie[…]

Verhelpen vals olie druk probleem

Inmiddels erachter dat er geen printplaat in het t[…]

Na 1 week rondrijden met alle foutmeldingen en aan[…]

De navigatie plant regelmatig erg onlogische route[…]

Op het scherm zijn twee knoppen die prominent aanw[…]

Gezocht: caddy mk1

Goedendag, Ik ben opzoek naar een harde en zo goed[…]