VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door JeffV8
#2439875
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Touareg rijders er hier zijn op het forum.

Als ik google op "Touareg clubs " kom ik alleen maar buitenlandse clubs tegen.

Zou toch leuk zijn om ook een Nederlandse Touareg club te hebben

Hoeveel gelijkgezinden zijn er ?

Gr Jeff
Gebruikersavatar
door V10Power
#2440782
er zijn hier niet zo veel mensen met een touareg maar de touareg club lijkt me wel leuk :tu:
wie oh wie nog meer :o
Gebruikersavatar
door V10Power
#2440783
er zijn hier niet zo veel mensen met een touareg maar de touareg club lijkt me wel leuk :tu:
wie oh wie nog meer :o
door JeffV8
#2441020
V10Power schreef:er zijn hier niet zo veel mensen met een touareg maar de touareg club lijkt me wel leuk :tu:
wie oh wie nog meer :o

Hey hoi , dat is er dan 1 die het wel leuk zou vinden om een nederlandse Touareg club te hebben

Misschien moeten we een een meeting organiseren voor Touareg rijders en kijken of er dan nog meer interesse is, dan is dat in ieder geval een begin om een club (je) op poten te zetten

Gr Jeff
door JeffV8
#2442573
Wie heeft er een idee of kan mij helpen om zo'n Nederlandse Touareg Afdeling op te zetten.

Het lijkt mij super leuk, er zijn toch ook golf clubs, enz enz

dus waarom ook niet een Touaregclub

Gr Jeff
door JeffV8
#2444637
Zou het van de beheerder en administrator mogen om alle VW Touareg bezitters ( waarvan we weten dat die er een hebben doordat ze hier posten) via en PB een oproepje mogen doen of er interesse is in een Nederlandse afdeling Touaregclub?

Niet dat dit als spam wordt gezien :SCRATCH:

Ik zou anders niet weten hoe ik die touaregrijders anders zou moeten benaderen en pijlen of er interesse is.

Als er dan interesse is dan zouden we in eerste instantie eens een keer een meeting voor de touareg rijders kunnen organiseren.

Wat vinden jullie?

Gr Jeff
Gebruikersavatar
door V10Power
#2453021
Leuk idee :E

maar ben bang dat er maar 3 of 4 stuks "echt" actief zijn op dit forum
door JeffV8
#2453023
V10Power schreef:Leuk idee :E

maar ben bang dat er maar 3 of 4 stuks "echt" actief zijn op dit forum

Misschien moeten wij met z'n tweeën maar eens afspreken en een plan de campagne maken.

Zou het nut hebben om bv een privé berichtje naar iedere forumlid te sturen die op het Touareg gedeelte gepost heeft? Die krijgen ze dan allemaal te lezen om bv een keer een meeting te organiseren en vandaar uit kunnen we misschien dit op regelmatige basis doen, net zoals de touaregclub dat in Duitsland doet.

Gr Jeff
Gebruikersavatar
door V10Power
#2453456
ik heb opgezocht en dit is een kleine lijst wie allemaal een beetje actief zijn met een touareg

- Bertgertma
- touaregr5
- evilcardoso
- flushnl

we kunnen ze een pb sturen om 1 keer allemaal bij elkaar te komen :D
door JeffV8
#2453486
V10Power schreef:ik heb opgezocht en dit is een kleine lijst wie allemaal een beetje actief zijn met een touareg

- Bertgertma
- touaregr5
- evilcardoso
- flushnl

we kunnen ze een pb sturen om 1 keer allemaal bij elkaar te komen :D

Dat zijn er inderdaad niet veel , dat zouden er dus 6 zijn incl jij en ik.
En als we alle aangemelde Touareg rijders eens in een PD zouden aanschrijven, dat zijn er toch wel een stuk meer, wat vind jij?
Gebruikersavatar
door Burp
#2454311
Ben voornemens een Touareg aan te schaffen maar heb hem nog niet :)

Wil gaan voor een benzine versie 3,2ltr. Voornamelijk omdat ik het trekgewicht lekker vind. Kan mijn boot dan ook meenemen. Heb nu een BMW 525 en die mag "maar" 2000kg trekken.

Op dit moment is er meer dan voldoende te koop, ben dan ook druk aan het kijken.
door JeffV8
#2454626
Burp schreef:Ben voornemens een Touareg aan te schaffen maar heb hem nog niet :)

Wil gaan voor een benzine versie 3,2ltr. Voornamelijk omdat ik het trekgewicht lekker vind. Kan mijn boot dan ook meenemen. Heb nu een BMW 525 en die mag "maar" 2000kg trekken.

Op dit moment is er meer dan voldoende te koop, ben dan ook druk aan het kijken.

Hoi Burp,

Welkom en succes met de zoektocht. Hopelijk kunnen we hier een Nederlandse Touareg clubje oprichten zodat we met regelmaat eens kunnen meeten en van elkaar leren om onze autos goed te onderhouden

Gr Jeff
door JeffV8
#2456111
Burp schreef:Thnx. Nog dingen waar ik speciaal op moet letten?

Te veel om op te noemen Burb

Advies, laat de auto die je bevalt keuren bij de dealer, kost je 100 euro maar het bied je wel een heel stuk zekerheid

heb je al wat op het oog? of ben je inmiddels al geslaagd met het kopen van een touareg?

Gr Jeff
Gebruikersavatar
door Burp
#2456116
Hoi Jeff. Wel wat op het oog maar geen haast. Ik zoek er een die alles heeft waar ik wil. Inclusief trekhaak. Er is voldoende te vinden maar veel import. Is op zich niet erg maar geschiedenis weet je dan niet. Gelukkig heb ik zelf wel flink verstand van auto's maar een keuring kan nooit kwaad.

Ik zoek een 3.2 of een 4.2 als dat zo uitkomt maar liever de 3.2. Ze zuipen al genoeg. Een van beide Veel minder goed op verbruik na?

Verder navigatie kleur, trekhaak en een beetje fatsoenlijke velgen. Verder zijn ze al redelijk compleet. Weet nog niet goed bij welke ik weg moet blijven. Je vindt er niet zo heel veel over op het net. Gaat mij niet om topsnelheid maar meer om relaxed rijden en voldoende trekkracht voor caravan en boot.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Beetje late reactie maar lokale schadeherstelbedri[…]

Dag allen Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe ID4.[…]

Golf 7 gte app

Goedemorgen, Ik heb een probleem met de app-bedie[…]

Verhelpen vals olie druk probleem

Inmiddels erachter dat er geen printplaat in het t[…]

Na 1 week rondrijden met alle foutmeldingen en aan[…]

De navigatie plant regelmatig erg onlogische route[…]

Op het scherm zijn twee knoppen die prominent aanw[…]

Gezocht: caddy mk1

Goedendag, Ik ben opzoek naar een harde en zo goed[…]