VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door mattiasvdm
#2426650
Allen,

Ik heb het volgende probleem met de centrale vergrendeling van mijn '92 Golf III:

Als ik aan de bestuurderskant de auto van slot probeer te doen dan zie ik het pinnetje omhoog komen maar daarna gaat ie gelijk weer naar beneden. Het slot gaat ook zwaar. Als ik aan de passagierskant de auto van slot doe dan gaan alles gewoon van slot. Vervolgens kan ik via de bestuurderskant de auto ook weer OP slot zetten.

Dit is gekomen nadat ik een beetje met de comfort sluiting zat te pielen. Het rechter achterraam werkt niet goed en gaat steeds met kleine beetjes open en dicht. Ik probeerde met de comfortsluiting het achterraam steeds een beetje dichter te doen.

Ik heb het idee dat er niks stuk is maar dat het vacuüm systeem van slag is of zo...

Graag jullie mening hierover.
Gebruikersavatar
door 2.0GTI16v
#2426771
Als de cv pomp kapot is doet hij dat volgens mij ook. Zou proberen of je deze eventjes zou kunnen wisselen met iemand. Of als het pinnetje wat in je portierslot zit blijft hangen/niet terug komt in zijn rust positie.
Gebruikersavatar
door mattiasvdm
#2450269
Opgelost! Had nog geen tijd gehad om er naar te kijken (andere projecten). Doordat de radio laatst aan was blijven staan was de accu leeg gelopen. De accu eruit gehaald en een nacht aan de lader gezet. Daarna weer ingebouwd en toen was het probleem verholpen.

Ik vermoedde al dat er niks stuk was. Hij had blijkbaar een soort reset nodig. Dus wellicht voor de volgende met dit probleem: ff de accu eraf en er weer op.
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]