VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Smitch
#2428669
Ik weet niet of jullie me gaan kunnen helpen, dat de prijzen e.d. in nederland net wat anders liggen maar vraag toch ook maar jullie raad :tu:

Ik heb een demper van ap die vooraan lek is en achteraan een stelschroef die 'betonvast' zit, nu moet ik binnen een tweetal weken juist naar de keuring...zucht!

1. Koop ik gewoon een nieuwe demper en ring of koop ik gewoon bv een ta technix nieuw?

2.Maak ik nu kans dat mijn ap op een leeftijd gekomen is dat de andere dempers ook gaan volgen?

Want hou rekening dat je in België normaliter opnieuw een geometriekeuring moet doen..en daar heb ik niet al teveel zin in :cry:

Wat doe ik dus het beste ?
Gebruikersavatar
door Antera
#2428817
Als een demper lek is volgt vaak de andere kant ook afhankelijk van de leeftijd. de kwaliteit van AP tov TA is wel een hele andere slag. Daarnaast moet je ook weer nieuwe attesten aanschaffen voor de keuring.

Ik kan als je wilt wel even de prijzen opzoeken als je voor mij de dempersnummers hebt zoals op de stikker en mij even mailt met die gegevens + de auto gegevens en welke set het is.

mail dat even naar info@lowering.nl. Misschien kan ik wel en mooie nieuwprijs maken voor ap voor je indien gewenst

Afbeelding
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]