- 15 jun 2013 07:26
#2409074
Aangezien ik tegenwoordig ( helaas) te weinig tijd heb om de vr6 turbo af te maken zal ik mijn dagelijkse auto hier eens wegzetten. Het is een 2004 a4 2.5 tdi die gechipt is naar 196 Pk - 390 Nm.
Gekocht met 75.000 km en waar inmiddels 104.000 op staat.
De wagen is van binnen en buiten compleet s-line uitgevoerd en behalve de verlaging ( kw variant 2) en de voorbumper ( origineel s4) helemaal origineel. Naar mijn smaak ziet deze er verder goed uit en hoef ik er verder weinig aan te wijzigen.
Wel heb ik laatst een rs4 rem upgrade aan de voorzijde gedaan van 312mm naar 360mm schijven. Dit stopt toch net weer wat beter als de vorige.
Voor
Na
Nu alleen nog op zoek naar een geschikte upgrade voor achter, deze schijfjes zijn nu een beetje zielig qua formaat ( zeker vergeleken met voor)
Gekocht met 75.000 km en waar inmiddels 104.000 op staat.
De wagen is van binnen en buiten compleet s-line uitgevoerd en behalve de verlaging ( kw variant 2) en de voorbumper ( origineel s4) helemaal origineel. Naar mijn smaak ziet deze er verder goed uit en hoef ik er verder weinig aan te wijzigen.
Wel heb ik laatst een rs4 rem upgrade aan de voorzijde gedaan van 312mm naar 360mm schijven. Dit stopt toch net weer wat beter als de vorige.
Voor
Na
Nu alleen nog op zoek naar een geschikte upgrade voor achter, deze schijfjes zijn nu een beetje zielig qua formaat ( zeker vergeleken met voor)
De 16V-G60, de polo 1.5 turbo en de vr6 turbo verkocht.
Nu een Golf 1 cabrio G60 welke naar 16v-g60 gewijzigd gaat worden
Nu een Golf 1 cabrio G60 welke naar 16v-g60 gewijzigd gaat worden