VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
door Boekie
#2395259
Hallo,

ik ben Kees, ik woon in Essen, Belgie, dit ligt net onder Roosendaal. Ik had enkele vraagjes;
Ik heb vorige week een Jetta MKII gekocht van 1988. Deze heeft wat schade aan de voorkant, aan de passagierskant. De wagen is origineel uitgerust met de smalle bumpers en een plastic lijst over de spatbordrand, die ook verder loopt onder de steenslagplaat (een soort bumperlip dus), en die gaat zo door tot aan de chauffeurskant. Bij het ongeluk is het spatbord, bumper, gril en koplamp toch wel flink beschadigd en ben ik opzoek gegaan naar vervangstukken. Ik heb via een 2ehands-site een Jetta gevonden met GTI-bumpers. Ik heb bij deze persoon dus de spullen gaan halen maar nu viel het mij op dat daar dus geen bumper-lip en dergelijke opzit. Ook mis ik de plastic steun op het spatbord aan de chauffeurskant. De steun waar je de bumper over schuift dus. Maar nu vroeg ik me dus af of die plastic spatbordranden die ik nu op mijn Jetta heb ook aansluiten op de GTI-bumper. En van welke wagens ik zo'n plastic steun voor op het spatbord kan halen, aangezien de donorwagen waarvan ik de spullen heb iets te ver staat om er enkel voor een steun naar toe te gaan. Ik heb de Jetta nog niet bij mij thuis staan, enkel de bumper enzo, vandaar dat ik niet kan passen.

Mvg Kees
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]