- 16 feb 2013 21:11
#2343787
Allen,
We zijn bezig om een 1.6 TD CY motor in een golf 1 cabrio aan het lopen te krijgen.
In eerste instantie hadden we een motor bijgeleverd (een JR) maar deze was niet zo heel fris. deze is in eerste instantie wel in de auto gezet. Deze liep niet lekker, lekte bij de gashevel etc.
Zondag motor vanaf een forumlid opgehaald; en van de week ingebouwd.
Ook deze motor geeft dezelfde "klachten". Vol gas loopt ze redelijk tot goed,
stationair zie je luchtbelletjes van de brandstofpomp terug richting de tank lopen, waardoor ze weer zeer beroerd loopt.
brandstofleidingen zijn nieuw, goed gebruikte tank erin, brandstofpomp is "gereviseerd" met nieuwe afdichtingen, etc...
We zijn even los... wat kan die luchtbellen veroorzaken die in tegengestelde richting gaan? iemand een idee??
We zijn bezig om een 1.6 TD CY motor in een golf 1 cabrio aan het lopen te krijgen.
In eerste instantie hadden we een motor bijgeleverd (een JR) maar deze was niet zo heel fris. deze is in eerste instantie wel in de auto gezet. Deze liep niet lekker, lekte bij de gashevel etc.
Zondag motor vanaf een forumlid opgehaald; en van de week ingebouwd.
Ook deze motor geeft dezelfde "klachten". Vol gas loopt ze redelijk tot goed,
stationair zie je luchtbelletjes van de brandstofpomp terug richting de tank lopen, waardoor ze weer zeer beroerd loopt.
brandstofleidingen zijn nieuw, goed gebruikte tank erin, brandstofpomp is "gereviseerd" met nieuwe afdichtingen, etc...
We zijn even los... wat kan die luchtbellen veroorzaken die in tegengestelde richting gaan? iemand een idee??
admin Golfc@brio.Com
VW Golf MK1 cabrio 2.0 16v ABF
VW Golf MK1 cabrio 1.6 TD
VW Beetle 1302S Cabrio 1600cc
Golf MK3 cabio colour edition
Peugeot 508 SW BLE full options
VW Golf MK1 cabrio 2.0 16v ABF
VW Golf MK1 cabrio 1.6 TD
VW Beetle 1302S Cabrio 1600cc
Golf MK3 cabio colour edition
Peugeot 508 SW BLE full options