VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
Helaas is mijn set zomerwielen gestolen op 1 januari van dit jaar...

Betreft een orignele volkswagen/ bbs set...

wielen zijn matzwart van kleur en lagen in mijn opslag in de omgeving leiden...

meest aparte vindt ik dat de zomerset van mijn vriendin haar golf wel is blijven liggen, net als de zomer banden van mijn moeder haar auto...

op mijn set zitten op alle 4 de wielen Bridgestone potenza banden type s001 in de maat 225/40/18 92y
de set is ook schadevrij, ook geen stoeprandschade of iets dergelijks...

Natuurlijk erg balen, heb de auto sinds een paar dagen te koop staan... dus wordt verkocht op andere wielen als de gene die op de foto staan ( even naar tekoop topic gaan voor de auto en niet hier reageren )

Voor de vinder van mijn wielen of degene die de gouden tip kan leveren staat een beloning klaar van €500 euro...
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door runnerted op 07 mei 2014 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste iedereen!

Goed nieuws te melden, door via mp wat onderdelen te zoeken voor mijn nieuwe wagen bij een verkoper terechtgekomen in de regio leiden.. eenmaal binnen stonden mijn wielen keurig te wachten met een te koop bordje erop... toe ik hem vroeg hoe hij hieraan kwam sloeg de stemming redelijk om.
Ik moest maar heel snel weg gaan want wie dacht ik wel niet dat ik was blablabla, dus heb gelijk politie gebeld en die kwamen redelijk snel...

na wat overlegd te hebben ( en gelukkig had ik de aangifte bij me met duidelijke foto's ) mocht ik de wielen meteen meenemen... over de rest van de spullen van deze verkoper wordt op dit moment onderzoek gedaan naar de herkomst ervan....

dus ik ben blij en wil iedereen bedanken voor het meekijken :tu:
rutger schreef:misschien wel zo handig om de naam van de verkoper bekend te maken om de rest hier op het forum te behoeden
er loopt nog een onderzoek naar deze man, en in het belang van het onderzoek mag ik nog niets zeggen van de politie :(
yusuf1983 schreef:hoe kon je bewijzen dat de velgen van jou zijn?
doordat er 2 nieuwe voorbanden op gezet zijn een week voordat de winterbanden eronder gingen, dus de lijn op de band stond er nog op..

neem van mijn spullen altijd duidelijke foto's om bij eventueel diefstal zeker te kunnen zijn dat het van mij is :tu:
heb van de wielen gedetaileerde foto's gemaakt voordat ze de opslag in gingen... denk aan de dotcode's op de banden, bandenmaat/merk e.d.

op 1 velg heeft de vorige eigenaar aan de binnenzijde een keer een spaak schoongemaakt met een schuursponsje, zie je gemonteerd niets van maar als je er maar foto's van maakt weet je waar je aan toe bent... ik heb ook niet tegen die man gezegd: euh, volgens mij zijn dat mijn wielen... nee
heel duidelijk gezegd dat tie van mijn zijn en dat ik de politie ging bellen... als de verkoper dan ineens gaat zweten, stotteren en mij weg wil sturen is 1 en 1 bij mij nog steeds 2...

zodra ik wat mag zeggen zal ik dat zeker melden :tu:

Ted
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2