- 04 jan 2013 11:47
Helaas is mijn set zomerwielen gestolen op 1 januari van dit jaar...
Betreft een orignele volkswagen/ bbs set...
wielen zijn matzwart van kleur en lagen in mijn opslag in de omgeving leiden...
meest aparte vindt ik dat de zomerset van mijn vriendin haar golf wel is blijven liggen, net als de zomer banden van mijn moeder haar auto...
op mijn set zitten op alle 4 de wielen Bridgestone potenza banden type s001 in de maat 225/40/18 92y
de set is ook schadevrij, ook geen stoeprandschade of iets dergelijks...
Natuurlijk erg balen, heb de auto sinds een paar dagen te koop staan... dus wordt verkocht op andere wielen als de gene die op de foto staan ( even naar tekoop topic gaan voor de auto en niet hier reageren )
Voor de vinder van mijn wielen of degene die de gouden tip kan leveren staat een beloning klaar van €500 euro...
Betreft een orignele volkswagen/ bbs set...
wielen zijn matzwart van kleur en lagen in mijn opslag in de omgeving leiden...
meest aparte vindt ik dat de zomerset van mijn vriendin haar golf wel is blijven liggen, net als de zomer banden van mijn moeder haar auto...
op mijn set zitten op alle 4 de wielen Bridgestone potenza banden type s001 in de maat 225/40/18 92y
de set is ook schadevrij, ook geen stoeprandschade of iets dergelijks...
Natuurlijk erg balen, heb de auto sinds een paar dagen te koop staan... dus wordt verkocht op andere wielen als de gene die op de foto staan ( even naar tekoop topic gaan voor de auto en niet hier reageren )
Voor de vinder van mijn wielen of degene die de gouden tip kan leveren staat een beloning klaar van €500 euro...
Laatst gewijzigd door runnerted op 07 mei 2014 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
MK6 1.4 TSI '09