VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door rubentje
#2298512
beste vw-freaks :)

sinds 1 week is het iedere keer vochtig aan de binnenkant van me auto nou rijd ik vanochtend naar me werk en kijk ik achter de bijrijders stoel en daar licht nu gewoon een plasje water op de bekleding waar kan al dit vocht vandaan en hoe kan ik dit het snelst oplossen


alvast bedankt voor reactie's :tu:
door rubentje
#2299028
uurtje geleden even een kijkje genomen waar het vandaan kon komen maar ik kan nergens een lek of een gaatje vinden achter heb ik een stuk uit de vloer tapijt gesneden 8) en er lag een dikke plas water onder nou heb ik dus even meteen me neus er dieper ingestoken en begon ik meteen maar is even voor de stoel te kijken en ook daar lag een mooie plas water heeft iemand enig idee waar dit vandaan kan komen ?
:oops:
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2299051
Deurrubber wat slecht is?
Afwateringsgaten onder de auto gecheckt?
Gebruikersavatar
door pip
#2299065
Voorruit of portieren afdichting aan de rechter kant. Misschien is de afwatering van het portier verstopt. Moeilijk te zeggen eigenlijk. :?
Gewoon deuren en ramen sluiten en met een gieter water over de auto. Aan de binnenzijde met een lampje kijken waar het water naar binnen komt druppelen. Als het nodig is de dorpelbekleding eraf wippen en zonodig de vloerbekleding aan de kant trekken ter hoogte van de A of B stijl.

Afwatering onder de auto lijkt in orde, want het loopt niet weg :D
door rubentje
#2299164
bedankt voor de tips allemaal ik had met de deuren vervangen een paar weken geleden geen nieuwe folie tussen de deuren gestopt ik weet niet of het daar door kan komen want hij heeft weken in de regen gestaan zonder dat me vloer nat werd ik weer niet of het gewoon dan in druppeltjes is gekomen en dat dat zich heeft opgehoopt de bodem rubbers zijn allemaal nog strak ik heb het achter de stoel helemaal los getrokken en ook voor de stoel maar het raren is langs de randen is het overal droog maar in het midden is het nat :s zowel voor als achter
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2299205
Begin dan maar eens met de folie weer in de deur te maken..

Trouwens, waarom snij je een luikje in de vloerbedekking ? Je kunt hem toch ook even weghalen of opzij leggen ?

Of boor je nu ook een gaatje in de bodem zodat het water weg kan ? :mrgreen: :LOL:
door rubentje
#2299226
haha nee folie heb ik gister al gedaan :) en er zitten rubbers in de bodem dus gaatje boren hoeft niet :P
maar het rare is het is echt alleen nat in het midden zeg maar voor de stoel en achter de stoel aan de zijkanten is alles droog en de rubbers zien er nog top uit vanaf binnen en vanaf onder het getectieleerd ofzo iets :LOL: :LOL: :LOL:
Gebruikersavatar
door Golf161
#2300144
Je moet eens kijken of je parafan niet kapot is,
dat is dat stuk plastic wat over de casco nummer loopt en je kachel moter beschermt van regen,
kan wezen dat het vanaf daar de kachtelmoter in loopt en zo rechtstreeks binnen in je auto komt
door rubentje
#2308835
onder andere ja dorpels waren ook doorgerot en krikpunten waren kapot.
bij het vooraam zat liters kit op gaten dicht te houden was ik achtergekomen door het raamrubber eraf te rukken dus vandaag een nieuwe mk3 :)
Gebruikersavatar
door ries145
#2309162
heb exact het zelfde gehad in een 3 1.4cl. liep via de parafan naar binnen. rubber tegen de voorruit was weggerot. had hem gwn dicht gekit en het was verholpen. stond ook steeds een aquarium achter me bijrijdersstoel. waarschijnlijk waren me afvoerkanaaltjes ook verstopt. mja als er geen water meer bij komt overstroomt ie ook niet.

magoed je hebt het niet meer nodig zie ik maar voor een ander die het probleem ook heeft.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]