VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Sjekko
#2206363
Hallo,

Heb een golf 3 gti 2.0 8v.
Heb een maand geleden een ander blok erin gelepeld, alleen sindsdien heb ik af en toe (steeds vaker)
dat de auto uitvalt tijdens het rijden, voornamelijk bij het optrekken. Als ik geluk heb gaat ie na een seconde weer aan en anders moet ik wachten tot ie stil staat en weer kan starten.
Maar hij start ook niet altijd, dan moet ik een paar keer proberen totdat ie het doet.
Deze problemen komen steeds vaker voor, heb niet zo'n zin om ergens stil te komen staan en dat ie niet meer wil.
Heb bougie kabels plus verdelerkap al vervangen had die nog liggen van het andere motorblok. Dus daar ligt het ook niet aan.

Groetn Sjekko
Laatst gewijzigd door Sjekko op 03 sep 2012 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#2206519
ik heb het zelfde probleem heb vervolgens al me relais nagelopen en vervangen uiteindelijk, hij heeft het een dag volgehouden en is vervolgens in zelfde gewoonte gevallen... valt uit en start de eerst komende 10min niet meer.
heb de auto stationair laten lopen en na 10 min viel die weer uit en wou niet starten... :roll:
ik denk zelf dat het de kukassensor is of een storing van de bezinepomp....
(ik heb trouwens een golf 4 v5)

ik hoop dat je er iets mee kan
#2206823
Had zelf ook hard lopen zoeken hier op het forum wat het meest in de buurt kwam was idd mijn krusassensor maar die heb ik niet een hall gever wel zal hem wel vervangen. Als ik mijn stroomverdeler vervang moet ie ook opnieuw afgesteld worden toch?

Groet Sjekko
#2207052
Hey heb mijn stroomverdeler vervangen. Heb nog niet echt veel gereden maar heb wel het idee dat het beter is. Alleen laat ik hem nog ff afstellen want hij heeft de trekkracht van eerst niet meer.

Bedankt voor de reacties. Ga het nou ff aanzien of het goed is en laat hem ff afstellen.

Groetn Sjekko
#2209525
Heb de motor zelf afgesteld en hij is nou weer lekker pittig. Alleen heeft ie nog een keer weer een rare bok gegeven tijdens het rijden wat ie dus eerder ook deed. Maar niet meer uitvallen.

Ik kijk het nog ff rustig aan maar lijkt nou stuk beter.
#2211632
Yep hij is nou beter wat dat betreft. Alleen is nou mijn stabilisatorstang (verbinding bij het wiel) afgeknapt en bonkt als een gek als ik drempels of bochten neem dus dat is nou weer wat anders.
Fijn een afgetrapte auto.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]