dedokterd schreef:Joey jacobs rijdt met mij meeMoooooooi
The #1 Online Volkswagen Community
nickmk4 schreef:Leuk dat je mee rijd marco! Dan hebben we 2 golfjes 3 op air, ken je misschien een zwarte golf 3 vr6 met lenso breedset die bij je op school zat/zit? die rijd nu ook op air sinds een paar dagen.Als die een sticker had van i(L)my mk3 wel haha, kom zondag ff naar me toe om praatje te maken anders
royvandeursen schreef:Wie neemt er een zwembad mee?Trek men zwembroek sowieso aan, laat maar komen dat zwembad
royvandeursen schreef:Wie neemt er een zwembad mee?Ik neem die wel mee als jij genoeg water regeld
MarcoK schreef:Die heeft ie inderdaad, is een maatje van me ik rijd met een zwarte mk5 gti op rode rh zw2's op luchtnickmk4 schreef:Leuk dat je mee rijd marco! Dan hebben we 2 golfjes 3 op air, ken je misschien een zwarte golf 3 vr6 met lenso breedset die bij je op school zat/zit? die rijd nu ook op air sinds een paar dagen.Als die een sticker had van i(L)my mk3 wel haha, kom zondag ff naar me toe om praatje te maken anders
remco.vd.eijnden schreef:Ik sluit ook aan bij de colonne in den bosch met de passat, samen met 2 wagens meerSuper! ja kwart voor 8 verzamelen we tot dat!
Verzamel tijd nog steeds kwart voor 8.....
nickmk4 schreef:remco.vd.eijnden schreef:Ik sluit ook aan bij de colonne in den bosch met de passat, samen met 2 wagens meerSuper! ja kwart voor 8 verzamelen we tot dat!
Verzamel tijd nog steeds kwart voor 8.....
dedokterd schreef:nice remco!Rijd jij vantevoren nog naar boekel of rechtstreeks naar den bosch...
en Roy, ja alleen ik anders moet ik wel veul water meenemen haha
Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]
Hallo. Ik heb een vraag. Ik bezit een Volkswagen T[…]