VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door jamerson
#1985201
werkt de RNS 510 in Golf 5 uit 2007?
Dealer 1 wij weten het niet.
Dealer 2 alleen weten wij het niet


Wie het wel weet mag het mij berichten bij voorbaat dank.

dank jullie wel,

James
Gebruikersavatar
door UsaGolfHenk
#1985291
Tuurlijk werkt die in een 2007 mk5 zelfs met een beetje moeite in een 77'er golf1 :tu:
Gebruikersavatar
door Antera
#1985324
die gaat zeker werken en word in veel golf 5 gebouwd wel de juiste nemen zodat je gen lege accu hebt elke morgen :tu:
door jamerson
#1985418
Antera schreef:die gaat zeker werken en word in veel golf 5 gebouwd wel de juiste nemen zodat je gen lege accu hebt elke morgen :tu:
hoe weet ik welke is de juist aparaat? A of B of C?
door MK5
#1985630
ik heb een rns 510 f versie steken in me golf 5
geen probleem ermee alleen de canbus moeten veranderen anders wordt je accu leeggetrokken
Op elke rns 510 bovenaan staat een grote witte plakker met een artikel nummer en helemaal laatst van de artikelnummer staat een letter en die zegt welke versie het is,ook de firmware (niet software) en firmware van sd kaart (lezer)

ik zou gewoon een canbus q steken die is eind 2008
2009 is al met dubbel letter
door jamerson
#1986047
MK5 schreef:ik heb een rns 510 f versie steken in me golf 5
geen probleem ermee alleen de canbus moeten veranderen anders wordt je accu leeggetrokken
Op elke rns 510 bovenaan staat een grote witte plakker met een artikel nummer en helemaal laatst van de artikelnummer staat een letter en die zegt welke versie het is,ook de firmware (niet software) en firmware van sd kaart (lezer)

ik zou gewoon een canbus q steken die is eind 2008
2009 is al met dubbel letter
dank je wel voor jouw reactie, dus F versie heeft wil een reactie on the accu? maari k heb gehoord de A en B hebben geen reactie dus geen canbus nodig,
ik neem aan als een garage dat installeerd weten ze dat ik een canbus nodig heb voor de accu?
door MK5
#1986481
mijne vorige rns 510 was een c en daar moest ik de canbus al wijzigen,moest zowiezo canbus wijzigen door bijkomende optie's

een rns 510 a of b versie moet je inderdaad niet de canbus vervangen
alleen er rekening ermee op dat de firmware niet upgedate is anders moet je dat wel doen ;)
door RayenMK5
#1986662
Bij een C versie of hoger heb je een CAN gateway nodig met een index van L of hoger.

De A en B versie werken ook prima. Ik heb tevens een C versie software die de accu niet leegtrekt en perfect werkt, tenzij je een achteruitrijcamera hebt in embleem. Voor de rest is alles een C versie. De C versie of hoger ondersteunt ook een grotere sd card capaciteit.

Mocht je vragen hebben, PB maar ;)
door jamerson
#1986724
MK5 schreef:mijne vorige rns 510 was een c en daar moest ik de canbus al wijzigen,moest zowiezo canbus wijzigen door bijkomende optie's

een rns 510 a of b versie moet je inderdaad niet de canbus vervangen
alleen er rekening ermee op dat de firmware niet upgedate is anders moet je dat wel doen ;)
dank je wel voor dat,
ik heb gehoord de C is voor Golf na 2007
wat is de meest up to date firemware van A en B?

dank jullie wel
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]