VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door samiero
#1931822
Dag ik wil binnenkort nieuwe remschijven kopen, heeft iemand toevallig de oem-nummers ?

of anders de maat en welke remblokken ?

alvast bedankt. :tu:
door samiero
#1932000
vwgolfIV-special schreef:lijkt me handig om nog te vermelden om wat voor auto het gaat en uitvoering :mrgreen:
oja geen eens aan gedacht dom :oops:

gaat om een golf 5 1.6 benzine bouwjaar 11-2005 model 2006
door Xizer
#1932075
Wat moete ge dan OEM nummers? Ga of naar de automaterialenhandel of naar de dealert en bestel je een set schijven met blokken. Meet van te voren op of je 280 of 288 mm schijven hebt.
door samiero
#1932143
Xizer schreef:Wat moete ge dan OEM nummers? Ga of naar de automaterialenhandel of naar de dealert en bestel je een set schijven met blokken. Meet van te voren op of je 280 of 288 mm schijven hebt.

ik ga ze bestellen op www.mister-auto.nl.

ja dat moest ik net weten of 280 of 288, maar der zit toch ook verschil in de remblokken ?
door samiero
#1932145
remschijftype
binnen geventileerd
diameter (mm)
288
remschijfdikte (mm)
25
minimale dikte (mm)
22
wielnaaf doorsnee [mm]
65
aantal boringen
5
verwerking
high carbon
Aanvullende artikelen / Aanvullende informatie 2

- VOLKSWAGEN : 1K0 615 301 K - 1K0 615 301 T

en remblokken:

uitvoering
inkl. Warnkontakt
dikte (in mm)
20,3
hoogte 1 (mm)
66
hoogte 2 (mm)
71,2
breedte 1 [mm]
155
breedte 2 [mm]
156,3
Remsysteem
ATE

- VOLKSWAGEN : 1K0 698 151 - 1K0 698 151 E - 3C0 698 151 - 3C0 698 151 A - 8J0 698 151
Gebruikersavatar
door Antera
#1934004
om te weten welke schijven je hebt moet je meten en dan komen daar vanzelf de bij behorend blokken bij te staan normaal gezien
door Xizer
#1934037
Opletten met Mister Auto want die verkopen ook veel rotzooi. Adverteren met A merken en als je de spullen krijgt geleverd blijkt het één of ander toeki toeki merk te zijn!
door samiero
#1934338
Antera schreef:om te weten welke schijven je hebt moet je meten en dan komen daar vanzelf de bij behorend blokken bij te staan normaal gezien
ik zal het morgen gelijk doen. bedankt :tu:
door samiero
#1934342
Xizer schreef:Opletten met Mister Auto want die verkopen ook veel rotzooi. Adverteren met A merken en als je de spullen krijgt geleverd blijkt het één of ander toeki toeki merk te zijn!
bedankt voor de tip.ik dacht ik bestel daar, want mijn banden heb ik ook bij popgom.nl gehaald en die werkt samen met mister auto. netjes op tijd ontvangen en goed kwaliteit.

maar goed heb je toevallig wel site's waar het betrouwbaar is ? of een adresje hier ergens omgeving arnhem.
door Xizer
#1934395
Check mijn eerdere bericht in dit topic. Is er echt geen enkele automaterialenzaak in Arnhem?
door samiero
#1938310
sandor1987 schreef:hoeveel zaken wil je hebben ??

atu
century
gami
velba
alles zit er
haha ja velba verkoopt niet aan particulieren, atu en gami heb ik nooit van gehoord.

Maar van century eerst ook niet, maar heb van vriend gehoord. Dus heb ze uiteindelijk ook daar gekocht.

Maar bedankt voor je tip !
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]