VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door ThijsV
#1928795
heren,

ik heb in mijn bora wat beschadigde dashbord delen. je weet wel die strips naast de radio en dat kapje van je verwarmings knoppen maar hoe zitten die vast. heeft iemand daar een tekening van of iets of weet iemand dat zo te vertellen.

alvast bedankt.

Gr. thijs
#1928907
Deze zitten er gewoon ingeklikt, dus als je de nieuwe hebt kan je ze er zo uitwippen.
Als ze breken is dat niet erg want je hebt toch nieuwe. :LOL:

Succes, Joost
#1929568
Hoi,

Als je de nieuwe delen hebt kun je daar aan zien hoe ze vast zitten.
Dan heb je meteen een idee hoe je de oude er uit moet halen.

Succes en groetjes, Joost
ThijsV schreef:ok bedankt

ik dacht namelijk dat het anders zit, heb een keer gelezen dat deze geschroeft zitten.
maar blijkbaar niet gelukkig.
ik ga volgende week nieuwe delen bestellen en dan kijken of het lukt
#1930757
Als je gewoon de standaard zwarte dan zitten deze niet los ma is dat 1 stuk met het hele stuk waar ook de radio in hangt en de verwarmingsknoppen of clima!

Heb je van dat soort carbon erin of hout dan zijn het inderdaad wel losse strips ;)
Gebruikersavatar
door ThijsV
#1931056
Spablauw schreef:Als je gewoon de standaard zwarte dan zitten deze niet los ma is dat 1 stuk met het hele stuk waar ook de radio in hangt en de verwarmingsknoppen of clima!

Heb je van dat soort carbon erin of hout dan zijn het inderdaad wel losse strips ;)
je hebt gelijk ben bij de dealer geweest die zij idd dat dat 1 heel stuk is dat is de hele console waar de radio en dat opbergvakje daarboven op zit. als je dit wilt vernieuwen moet je een heel nieuw ding inbouwen das nog al wat zijden ze. dus ik ga kijken of ik het kan schuren en kan beplakken met een folie of iets dergelijks.

en idd bij andere uitvoeringen is het wel klik klak klaar
Gebruikersavatar
door Antera
#1931160
beste is even met zijn 2en dan komt het zeker goed . beplakken moet je hem voor het mooie ook verwijderen :tu:
#1931634
Klopt ma dan moet je hem ook helemaal verwijderen!

Kun je deze console niet gewoon weer netjes krijgen door gewoon de rubberen laag eraf te halen?
Volgens mij kun je dat doen met zoon schijf waar je ook stickers mee verwijderd van een auto!
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]