VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1909202
mhh hebben we het nu wel over hetzelfde? Ik heb het over de eerst post van mase. Maargoed de oplossing heb ik al genoemd op de vorige pagina. Ik blijf erbij dat de vorm van de velg aan de binnenkant het probleem is, vooral omdat ik al zoveel velgjes onder mijn auto heb geprobeerd en telkens tegen dit probleem aanliep. Mase meldt in zijn eerst post dat hij met sportvelgen rijdt. gr peter
#1909429
dat klopt peter maar hij heeft al langer met die wielen rond gereden en toen er geen last van ondervonden tot hij nieuwe schijven monteerde. Nu kan het zijn dat de stand van de klauw nu anders is omdat de schijf nieuw is net als de blokken waardoor deze nu wel op het smallere stuk komt van de velg
daar zou ook nog eens een goede kern van waarheid in kunnen zitten
#1909702
Het is al gemaakt. Het lag aan de velgen. DUs wat ik eerste had was JUIST. Maar goed, ik heb moeten winterbanden erop gooien, zonder problemen dus!! Pfoeee.. bedankt voor uw hulp allemaal!! :tu:
#1909852
Peter, ik heb de openingspost nog maar een keer gelezen en snap nu wat je bedoelde. Had dat deel over de kras aan de binnenkant van de velg niet zien staan.
Maar fijn dat de oorzaak nu is gevonden, mase
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]