VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1905833
Antera schreef:
willemvansoeren schreef:
Antera schreef:zal wel een sleepring zijn of de sensor in de stoel indien deze laatst zich ook bevind in een golf 3. de stekker verbinding wil dan nog wel eens slecht zijn en dan word de stekker er tussenuit gehaald en door gesoldeerd. Maar helaas durf ik dit niet te beloven
golf 3 heeft geen stoel airbag.

nee dit kabeltje zit er om door te lopen naar je gordelhouder zodat de airbag alleen klapt als je ook daadwerkelijk je gordel aan hebt. zo heb ik het wel een gelezen
ik heb airbags in mijn golf 3 maar ben dit draadje niet tegen gekomen. zal wel vanaf de golf 4 erop zitten.
#1908034
mmhh vreemd hoor, komt misschien toch weer terug.. heb ik ook al gehad.
de controler zit trouwens op je tunnel geschroefd dus tegen het schutbord aan.

Vaak is het probleem dat de weerstandswaarde niet goed is en dan een fout krijgt.

Idd met de gewone vagkom krijg je een melding dat je de boel sloopt als je doorgaat. Ik heb er nog nooit een probleem mee gehad.. Airbags gaan niet zomaar af, even de stroom eraf voor je eigen veiligheid, De controler is eigenlijk een vertragermeter..
#1908044
De foutmelding was iets met een low of high voltage. Kan wel kloppen; accu was de vorige keer bekant leeg. Foutmelding gewist en het was weg. Auto tijdje ook stationair laten draaien, er gebeurd verder niets. Kreeg nog een andere melding over de lambdasonde maar die is onderweg...

Ik las verderop dat je die platte kabel onder het stuur niet zomaar mocht lostrekken... i did :roll: Het blijkt dus dat een airbag dankzij statische schokjes wel kan ploffen...
#1908421
Stekker op het stuur mag je zeker los halen, gebeurt ook verder niks als je dat doet, beter is om je accu dan even los te halen..En voorzichtig met het stekkertje, ze breken snel als je eraan gaan hangen.
#1908424
Ik was benieuwd naar die connector waar men het over had die los kon gaan zitten of door vocht naar de klote kon gaan. Was verder piekgaaf. Airbaglampje is na een korte rit vandaag ook niet meer opgekomen.
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]