VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
door rob303
#1895999
hallo iedereen,

ik ben al een tijdje opzoek naar een versterker voor mijn JBl GTO1214BR, nu heb ik een versterker gevonden en dat is de West Coast Customs WCC8001 1-Channel Car Amp.
Nu was mijn vraag is dat een goeie? of raden jullie mijn wat anders aan?
miss een 4 kanaals versterker want ik heb ook nog 2 speakers achter op me hoedenplank, maar die kunnen ook op me andere versterker.

alvast bedankt,
rob
Gebruikersavatar
door baloepolo
#1896011
hoi heb je een oud model woofer met die hoekjes of de nieuwe met die buisjes ervoor?
Heb zelf namelijk het oude model gehad met een 4 kanaals versterker van jbl erachter dan wel gebridged natuurlijk ook zaten er 2 hoedenplank speakers op heeft altijd netjes geklonken

mijn oude opstelling: jbl gto 1204 in een dichte kist
jbl 6*9 inch gto937 (heb ik nog steeds leuke speakers met een goed geluig)
jbl versterker gto504e
door rob303
#1896014
ik heb die nieuwe met die buisjes ervoor.
maar is dat een goede versterker ervoor of moet ik wat anders zoeken ik heb al wel een versterker voor me speakers, maar kan ik eventueel ook verkopen.
is het beter om een 4 kanaals versterker te nemen of een monoblock erbij?
Gebruikersavatar
door baloepolo
#1896028
oh oke ik heb die oude gehad maar een monoblok is idd wel beter als je toch al een andere versterker hebt voor je hoedenplank speakers maar zou er dan wel een condensator tussen zetten ivm met het vermogen wat je mono weg pakt gaat dat ten koste van het vermogen van je versterker voor je andere speakers
heb het zelf ook zo gedaan heb zelf alleen geen mono versterker omdat die ik nu heb al had liggen en er tussen heb gezet heb hem gebridged op 4 kanalen en een andere voor me hoedenplank speakers heb er wat foto's van me huidige set op staan.

Ik zou persoonlijk een jbl mono versterker pakken voor jou woofer een jbl gto3501 heeft opzich vermogen genoeg en een leuke prijs
door rob303
#1896043
okeoke!
ja idd die had ik ook al gezien, maar is die goed? want die levert 225 rms en me sub levert 300 rms.. tegen mij is verteld dat je beter een hoger versterker kan hebben?
Gebruikersavatar
door baloepolo
#1896098
ja kan, dan zou je een 7001 kunnen pakken ofzo maar moet je wel opletten dat je hem niet opblaast :p en daar heb je die met die 3501 geen last van en levert in principe ook vermogen genoeg om die woofer op te laten draaien zou zoiezo bij jbl blijven als je een jbl woofer hebt zou ik er ook een jbl versterker achter zetten heb ik ook met mijn ground zero set gedaan woofer + versterker alleen voor de hoedenplank een magnat
door rob303
#1899324
Oké dan denk ik dat ik voor de 3501 ga.
Maar dan moet ik er wel een codensator tussen plaatsen. Kan ik op een condensator 2 versterkers aansluiten? Want daar heb ik nog nooit mee gewerkt en hoeveel farad heb ik dan nodig? 1.0? 1.5? 2.0?
Gebruikersavatar
door baloepolo
#1899745
ja ik heb er ook 2 op zitten je hoeft niks te splitten dus is stukken makkelijker gewoon je hoofd powercable en 2 losse kabels 1 naar je ene versterker en 1 naar je andere doe dit ook met de min kabels en je bent er even afstellen de boel en klaar haha :E
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]