VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen luchtgekoelde auto's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door freakout31
#1819985
ben leerling monteur en gelukkig is het neit zo moeilijk bij zo'n polotje ;) maar ik weet wat de gevolgen zijn, we hadde vorige week nog een gloednieuwe passat fsi, alle uitlaatkleppen naar de maan, is een hele nieuwe cilinderkop op gekomen.

maar ik draai hem eerst 2x rond zodra ik alles erop heb zitten ;) en let goed op de "timing" had het ook afgetekend
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#1819995
Nee klopt, bij deze wagen stelt het echt niks voor, maar dan nog moet je even het hoofd erbij houden..Gezien je mee loopt hij het bedrijf zal het wel helemaal goed komen.

En inderdaad, altijd even met de hand ronddraaien..Mocht er niets niet goed zitten, dan voel je dat zo en kun je nog actie ondernemen. :tu:

Aftekenen kun je doen, maar misschien beter om je aan de originele merktekens te houden.
Gebruikersavatar
door freakout31
#1819998
ja klopt maar komt goed hoor, hij was helemaal goed op de O-ring na helaas, echt vervelend. nu weer alles uitbouwen enzo, heb ook niet veel tijd om voor/na werk te sleutelen, een uurtje maar, maar ik weet nu wel hoe alles zit dus zou al stukke sneller gaan mrja zou ook op de zaterdag terecht kunnen maar vind het zo zonde:P dan ben ik bijna heel de week op de werkvloer:P maar bedankt voor de tips,

maar er is genoeg hulp daar en heb al 3 a 4x meegekeken met distributies vervangen en er is niet zoveel aan opzich alleen goed opletten en het een en ander uitbouwen.
Gebruikersavatar
door djerelt
#1877506
Meller schreef:alsje snelheid wilt, de kever lekker laten zoals ie is en een golf 1 of 2 oldtimer halen en ander blok monteren, zoals KR of VR6..

kever is om te cruisen niet om snel te rijden ;)
een PF doet het ook prima om hard te rijden :LOL:

en net als hier vermeld wordt,gewoon cruisen met een kever
(ik ga wel een keer meedoen met vrijrijden op zandvoort als mijnes af is denk ik :LOL: )

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]