VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door rudy1985
#1873976
Ik was bezig met het vervangen van handremkabels bij de golf, krijg het alleen niet voor elkaar!
Kan het zijn dat ik de verkeerde kabel mee heb gekregen bij de automaterialen handel? het betreft een golf met trommelremmen achter.

Het is net alsof de kabel te lang is, maar toen ik de oude kabel eruit haalde moest ik dit doen met het goud/koperkleurig gedeelte, de oude kabel is er met geen mogelijkheid uit te krijgen (uit dat koperkleurig ding) dit ding loopt het interieur in tot net voor de handremhefboom. bij de trommel zelf heb ik ook al teveel ruimte met mijn kabel. en dat terwijl ik die kabel al tot max heb afgesteld bij de handremhefboom :SCRATCH:

Doe ik nu wat fout? of heb ik de verkeerde kabel meegekregen?
IMAG0020.jpg
IMAG0020.jpg (1.26 MiB) 676 keer bekeken
IMAG0019.jpg
IMAG0019.jpg (891.53 KiB) 676 keer bekeken
door rudy1985
#1873990
vraag me af of dat wel zo moet...ik had dat ook al bedacht...maar het kan er echt niet doorheen, die opening is volgens mij gewoon te klein om dat gedeelte met die schroefdraad doorheen te latenheb het geprobeerd in de bankschroef....maar dat wilde ook al niet?

en als het er niet uitgaat, lijkt me de nieuwe kabel al helemaal niet erin te passen?
door rudy1985
#1874009
Toevallig enig idee wat dat pijpje los kost?
MK2-VRT schreef:Op de foto te zien is de kabel gewoon hetzelfde..

En het pijpje is gewoon los, dat kun je eventueel ook nieuw bij de dealer kopen, zie ook :

Afbeelding
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]