VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door mehmet29
Hallo,

Eindelijk knoop doorgehakt en mijn golf4 1.9 bj2003 :cry: ingeruild voor een passat 2.0 bj2005 :D Wat een heerlijke auto!!! 1 minpuntje van de auto is geen PDC. M.i. was het niet nodig toen ik opzoek ging naar een passat, maar na 2 weken gereden te hebben wil ik ze toch maar hebben(voor en achter). Golf was namelijk geeeen probleem maar de passat is echt veradelijk. Dus tijd voor voorzorgsmaatregelen.

Ik zit nu een tijdje te surfen op internet en heb een aantal vragen waarvoor ikjullie advies wil.

1- Kleur van de Passat is zilver, zwarte sensoren is geen gezicht, toch?
2- Iemand enige ervaring met plak sensoren aan de binnekant van de bumper? Trouwens wel duur moet ik zeggen.
3- Kan je ook achteraf PDC laten installeren via de VW dealer zodat je geen extra scherm krijgt maar allles op de dashboard wordt weergegeven? en als iemand het weet wat zal het ongeveer kosten?
4-En moet ik nog ergens anders aan denken voor of tijdens de inbouw?

Ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Mvg,

Een tevreden Passat eigenaar.
door Christian280
ik kan je een klein beetje helpen
1- laten spuiten, kost ongeveer 50euro voor 8 stuks
2- bij jou passat zitten aan de binnenkant rondjes getekend, die moet je eruit zagen (2cm) en klaar is kees
3-geen idee, denk dat dat erg moeilijk wordt.
4- pdc is canbus gestuurd, je zekeringskast kan VOL zijn, dus moet je nieuwe zekeringsplaatsen erin maken, dus alles doorlussen, en PDC moet worden ingeleerd.

5-succes
Fox met een airbagstoring

Vermoed dat topicstarter niet het hele verhaal ver[…]

En als je in de inlaat startvloeistof spuit loopt […]

Als het alleen op dimlicht werkt, zou het best aan[…]

Ik heb nu 1,5 maand een nieuwe Golf 8.5 R-Line fac[…]

Wij zijn trotste bezitters van een Caddy 5 cargo […]

Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!