- 04 jul 2011 08:34
#1807888
Hallo mede vw'ers,
Ik heb een probleempje met mijn glf mk3 gti 8v, Hij loopt ontzettend ontregelmatig, horten en stoten tot uitvallen toe. Dit is niet altijd, en voornamelijk bij warm weer / warme motor.
Ik dacht zelf in eerste instantie aan onsteking, maar nu is rotor en verdelerkap, bougie kabels en bobine vervangen en nog steeds is het hetzelfde verhaal. Het leek minder na bougiekabels en bobine vervangen te hebben, maar gister was het weer raak.
Ook op de snel weg is er schoksgewijs wel/geen vermogen. bijna niet mee te rijden, ik reed de brug bij de N3 (dordrecht/papendrecht) af, 100km/u en dan plankgas en er gebeurt niets, gewoon geen vermogen.
Voordat ik nu verder in het wilde weg onderdelen ga vervangen, heeft iemand misschien nog een idee wat dit kan zijn? Gaskleppotentiometer, klopsensor, Lmm, iets in de brandstof toevoer(pomp of drukregelaar)
Kan ik iets meten aan deze (dure!) delen voordat ik iets vervang?
Ik hoor het graag.
vr.gr.
Ivo
Ik heb een probleempje met mijn glf mk3 gti 8v, Hij loopt ontzettend ontregelmatig, horten en stoten tot uitvallen toe. Dit is niet altijd, en voornamelijk bij warm weer / warme motor.
Ik dacht zelf in eerste instantie aan onsteking, maar nu is rotor en verdelerkap, bougie kabels en bobine vervangen en nog steeds is het hetzelfde verhaal. Het leek minder na bougiekabels en bobine vervangen te hebben, maar gister was het weer raak.
Ook op de snel weg is er schoksgewijs wel/geen vermogen. bijna niet mee te rijden, ik reed de brug bij de N3 (dordrecht/papendrecht) af, 100km/u en dan plankgas en er gebeurt niets, gewoon geen vermogen.
Voordat ik nu verder in het wilde weg onderdelen ga vervangen, heeft iemand misschien nog een idee wat dit kan zijn? Gaskleppotentiometer, klopsensor, Lmm, iets in de brandstof toevoer(pomp of drukregelaar)
Kan ik iets meten aan deze (dure!) delen voordat ik iets vervang?
Ik hoor het graag.
vr.gr.
Ivo