VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1788082
Mensen,

Ik heb het volgende probleem. Mijn toerenteller en snelheidsmeter doen het niet zodra ik de plastic kap op de printplaat van de tellerbak zet.
De printplaat zelf met teller doen het wel als ik alleen deze aansluit!! maar zodra de kap er op gaat gaat de snelheidsmeter trillen op 0 en de toerenteller blijft dood op 0 hangen :SCRATCH:

Iemand enig idee waar het aan kan liggen.

Heb ook al geprobeerd met een andere kap, maar deze levert hetzelfde probleem op.
#1788202
Bernhard schreef:zal dan ergens sluiting maken ?
puur een plastic kap wat je erop zet ?
de plastic kap waar de 2 tellerbaklampjes op zitten. Vanuit deze kap gaan dan ook 2 pinnetjes door de printplaat om de lampjes van stroom te voorzien. Dus op 1 of andere manier klopt de stroomkring niet meer ofzo zodra de kap erop zit? :SCRATCH:
#1788515
Wat ik zou doen om dit probleem te zoeken is 1 voor 1 de lampjes eruit en dan kijken of die het zonder het lampje wel doet...

Dan weet je denk ik het snelst waar het probleem zit. Of zijn de lampjes een compleet in serie staand systeem? Dus 1 lamp er uit en niks doet het nog.
#1788519
de lampjes van de kap heb ik er al uit gehad. ook dan doet het probleem zich voor met de kap ervoor. De andere lampjes doen het gewoon prima en werken naar behoren. Maar zodra ik dus die kap met dashboardverlichting erop zet doet het probleem zich voor.
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]