VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1688078
Hallo iedereen.

vraagje. Hoe kan ik de achterbank en de rugleuning in mijn golf 5 verwijderen. ik lees hier en daar wat over: met je knie tegen de bank en dan omhoog trekken en naar voren trekken enzo maar t is me nog nie gelukt. kan iemand mij dit makkelijker uitleggen?

alvast bedankt.
#1690986
Ik heb het 1x gedaan bij mijn achterbank, ook een Golf 5 3-deurs... maar zoals je zelf al zegt, je moet ff je knie eronder zetten dat ie wat omhoog komt... en vervolgens toch wel met wat geweld dat ding eruit/omhoog/naar je toe trekken! Vergeet alleen niet van te voren ff die omhulsels van je gordels (kunstof kapjes in de zitting) er uit te wippen anders krijg je em er nooit uit!

Succes!
#1691815
6n-driver schreef:Ik heb het 1x gedaan bij mijn achterbank, ook een Golf 5 3-deurs... maar zoals je zelf al zegt, je moet ff je knie eronder zetten dat ie wat omhoog komt... en vervolgens toch wel met wat geweld dat ding eruit/omhoog/naar je toe trekken! Vergeet alleen niet van te voren ff die omhulsels van je gordels (kunstof kapjes in de zitting) er uit te wippen anders krijg je em er nooit uit!

Succes!
Ohw oke.. ik ga het eens proberen. dank je voor de reactie.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]