VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door mark_almelo
#1677848
Stekkertje loshalen?

Denk dat je bedoelt dat het lampje in je dash uitgaat? Lampje eruit halen of verdoezelen door de klok uit elkaar te halen.
Gebruikersavatar
door larsjeee
#1677868
Volgens mij kun je die niet zomaar uitschakelen, ik weet dat er speciale stekkers met weerstanden te koop zijn bij de dealer, daar kun je ook je bijrijdersairbag laten deactiveren..

er zit geen knop zover ik weet waar je dat zelf mee kan uitschakelen...

Dus of naar de dealer, of de kleine op de achterbank ;)
Gebruikersavatar
door hawkeye
#1710904
Geldt dit ook als je de stoelen er uit wilt halen om die bijvoorbeeld te vervangen, lees ook ergens dat je de accupool moet loshalen en dan een tijd wachten, maar heb daar (nog) geen ervaring mee.
door willemvansoeren
#1710990
Snip-TDI schreef:hij is ook via vag com uit te zetten, maar dan zit je wel met dat irritante lampje op je dashboard wat blijft branden uiteraard.
vreemd bij een golf 3 kan je ook de bijrijders airbag anuleren of activeren en het lampje dooft in beide gevallen. ps bij geactiveerde bijrijders airbag moet deze wel aangesloten zijn.
Gebruikersavatar
door hawkeye
#1711729
Dus zo zie je maar weer dat er dan nog van die wizzkids zijn, die op alles en iedereen een antwoord hebben, die zeggen dat het zo gedaan is (en dan hou ik het het tenminste nog netjes).
door willemvansoeren
#1712101
Snip-TDI schreef:ik heb het in ieder geval bij mijn vorige golf 4 geprobeerd, met vag com uitgezet, maar het lampje ging vrolijk branden...
dan zal het bij de 4 wel niet kunnen of je moet m foppen wat al eerder vermeld is.
door willemvansoeren
#1712103
mark_almelo schreef:Stekkertje loshalen?

Denk dat je bedoelt dat het lampje in je dash uitgaat? Lampje eruit halen of verdoezelen door de klok uit elkaar te halen.
is geen goede oplossing als het lampje brand doet geen 1 airbag het meer bij een ongeval dat is ook niet de bedoeling denk ik.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]