VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1654757
achter bank: leuning omklappen en dan onder in klipjes in het midden omhoog wippen met schroeven draaier en aan buitentste zijde 2 dingetjes omklappen onderin. soort beugeltjes met een schroevendraaier kan je die om duwen. je zitgedeelte zit vast met 4 inbus boutjes draai je er zo uit en pak je het zitgedeelte er uit.

voorstoel: achter op de rails 2 kapjes er af halen. is geklikt. en dan bij je hendel voor in waar je hem mee versteld zit een stale pinnetje in die trek je er uit. dan trek je aan de hendel en rol je hem naar achter en is die er uit. meer werk is het niet.
#1654778
OK top!

Die kapjes van de rails, nog een bepaalde plek waar je het beste kan beginnen om ze eraf te halen, en gewoon een schroevendraaier gebruiken of een ander stuk gereedschap?

Het zitgedeelte zit bij mij niet vast met inbus maar met zo'n haaksysteem had ik net gezien, als je de zitting naar de bestuurdersstoel omhoog trek. Kan dit kloppen?
#1654787
Aan de voorkant van de voorstoelen zit een bout/ moer verbinding, moet je loshalen, wanneer de plastic geleiderailplaatjes achter de stoelen er af zijn, kun je de stoelen naar achteren schuiven zodat deze aan de achterkant uit de rail komt, dan de stoel optillen en er uit halen, vergeet eerst niet om de hoofdsteunen te verwijderen. De achterbank wijst zichzelf, je ziet boeten zitten, die draai je los en dan kun je de zitting en leuning verwijderen.
#1654811
Gewoon handmatig er af trekken, het kan zijn dat ze in de loop der jaren zijn vastgekoekt, dan even een kleine schroevendraaier en tussen wikken en even schuiven, doe alle gedemonteerde onderdelen in een bakje, zo raak je niks kwijt, en als je toch de stoelen en de bank er uit hebt, een stofzuiger doet wonderen!
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]