VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door mreuver
#1660381
Wanneer mijn auto, Golf V 1.9TDI een 100km grens bereikt heeft, geeft hij refuel aan. Niks mis mee uiteraard.
Maar van 100 naar 0 gaat wel heel snel! Wanneer de 0-grens is bereikt, hoeveel km kan ik dan nog ongeveer rijden?

Iemand dit geprobeerd of weet iemand dit toevallig?
#1661460
Had 1keer bij mijn (1.6fsi) wel dat die op 0km stond heb toen toch nog 10km naar een tank stadion gereden, maar zal dit niet zo snel meer doen omdat ik toch wel kneep om stil te komen staan was ook nog eens in duitsland waar de tank stadion al zowiezo ver uit elkaar liggen.
door daanemans
#1664564
Hoi,

Ik rij op dit moment een Golf V 1.9 TDI met ruim 165.000 km op te teller.
Als mijn "please refuel" lampje begint te branden kan ik meestal nog zo'n 80/90 km rijden (volgens de boardcomputer).

Op het moment dat deze 0 KM aangeeft heb ik daar nog zeker een aantal maal een paar km mee gereden alhoewel ik denk dat dat wel de laatste paar druppels zijn geweest (tanken is niet mijn fijnste hobby dus ik zoek helaas regelmatig de grenzen van de reserve op)

Volgens mij heb ik volgens officiele fabrieksopgave een tankinhoud van 55 liter, echter heb ik een paar maal ruim 56 liter getanked...Dus in theorie zou je nog zeker 5/10 km moeten kunnen rijden vanaf het moment dat de teller 0 km aangeeft, zoniet, suc6 met de jerrycan 8)

Wellicht heb je hier wat aan.

Groet,
Daan
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]