- 31 jan 2011 20:00
he liefhebbers!
zoals de titel al zegd:ik ben hulp nodig bij aanschaf van een t2 bus.
ben al bij de bus wezen kijken maar was helaas donker dus heb weinig ''slechte'' punten kunnen bekijken.
heb alleen kunnen zien dat het vloertje onder de best. kant voorin en pass. voorin redelijk gaar was.
wel liep de bus en werkte alle verlichting ook na behoren.
het gaat om een t2 uit 74 die in 82 in omgebouwd naar camper,dus zit er ook een slaapbank in
zou graag voor de 2e x heen willen te kijken met iemand die net ff iets meer ziet(en meer van de slechte plekken afweet)dan mijzelf
drempels waren na mij id goed,evenals de dakrand.
dus heb je een middagje vrij of lijkt het je leuk een mede forummer aan een t2 busje te helpen dan mag je gelijk reageren
het gaat om deze bus
groetjes jarno
zoals de titel al zegd:ik ben hulp nodig bij aanschaf van een t2 bus.
ben al bij de bus wezen kijken maar was helaas donker dus heb weinig ''slechte'' punten kunnen bekijken.
heb alleen kunnen zien dat het vloertje onder de best. kant voorin en pass. voorin redelijk gaar was.
wel liep de bus en werkte alle verlichting ook na behoren.
het gaat om een t2 uit 74 die in 82 in omgebouwd naar camper,dus zit er ook een slaapbank in
zou graag voor de 2e x heen willen te kijken met iemand die net ff iets meer ziet(en meer van de slechte plekken afweet)dan mijzelf
drempels waren na mij id goed,evenals de dakrand.
dus heb je een middagje vrij of lijkt het je leuk een mede forummer aan een t2 busje te helpen dan mag je gelijk reageren
het gaat om deze bus
groetjes jarno
Laatst gewijzigd door jarnosportline op 31 jan 2011 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
cabbie mk1 sportline,summer daily
scirocco mk2 scala
daily:champagne slammed bora
Slammed kever '72
scirocco mk2 scala
daily:champagne slammed bora
Slammed kever '72