- 31 jan 2011 17:33
#1651248
Ik heb dit probleem al op een ander forum gesteld en daar vertelde ze mij dat het in de ontsteking zit en als ik dit wil vervangen erg duur is. Omdat je dit niet kan afstellen bij dit type blok om dat dit electronisch geregeld is.
En nu hoop ik dat iemand mij hiermee verder kan helpen of dit een bekend probleem is.
Het gaat om het volgende:
Ik heb al een hele tijd dat ik aan het klooien ben om de auto goed te laten lopen.
Als de auto koud is loopt hij stukken beter als dat hij na 4 minuten doet, en wat ik allemaal heb gedaan ondertussen is het volgende.
-Inlaatluchttemperatuur sensor (na storing uit laten lezen)
-temperatuursensor
-Vacuumslang van inlaatspruistuk naar ecu, en van inlaat naar benzinevacuumklep
-Bougies en de kabels + verdelerkap en rotor.
-nieuwe lamdasonde
Het gaat om een golf 3 2.0 16v en heb een filmpje gemaakt zodat het misschien wat duidelijker is
http://www.youtube.com/watch?v=TQARoylg4bU
En nu hoop ik dat iemand mij hiermee verder kan helpen of dit een bekend probleem is.
Het gaat om het volgende:
Ik heb al een hele tijd dat ik aan het klooien ben om de auto goed te laten lopen.
Als de auto koud is loopt hij stukken beter als dat hij na 4 minuten doet, en wat ik allemaal heb gedaan ondertussen is het volgende.
-Inlaatluchttemperatuur sensor (na storing uit laten lezen)
-temperatuursensor
-Vacuumslang van inlaatspruistuk naar ecu, en van inlaat naar benzinevacuumklep
-Bougies en de kabels + verdelerkap en rotor.
-nieuwe lamdasonde
Het gaat om een golf 3 2.0 16v en heb een filmpje gemaakt zodat het misschien wat duidelijker is
http://www.youtube.com/watch?v=TQARoylg4bU