VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sjeesbeest
#1518178
hallow,

positie 2 is altijd voor de brandstofpomp (2e van linksboven )

hall-sensor: pootie 1= bruin/wit
pootie 2= groen
pootie 3= rood/zwart

bijna bij elke "oude" vw hetzelfde

en misschien heb je hier wat aan

Afbeelding
Gebruikersavatar
door mano
#1521758
@sjeesbeest, thanks ga ik ff nakijken.

Voor het schema, ik heb hier echt geen verstand van dus ik zou niet weten waar ik naar zit te kijken/zoeken ? :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door Patrick
#1521766
Even iets wat mij in gedachten schoot ...
je haalt je geschakelde plus ergens bij het contact weg, let dan wel op de goede! Er zijn namelijk ook geschakelde draden, die wegvallen zodra je de sleutel omdraait... het 'Load reduction relay' zorgt hiervoor, en schakelt bijv de kachelfan uit als de startmotor draait, gebeurd dit ook niet bij jou ECU? Weet je zeker dat je ECU nog werkt zodra de startmotor draait? Hang er eens een multimeter aan...
Gebruikersavatar
door mano
#1521787
tsja ik weet niet wat ik allemaal aan doen ben, heb nou inmiddels zoveel draden gezien dat ik zo :SCRATCH: voor de auto sta....

Waar kan ik het beste geschakeld 12v vandaan pakken dan ?
Gebruikersavatar
door Patrick
#1521811
mano schreef:tsja ik weet niet wat ik allemaal aan doen ben, heb nou inmiddels zoveel draden gezien dat ik zo :SCRATCH: voor de auto sta....

Waar kan ik het beste geschakeld 12v vandaan pakken dan ?
Probeer hem eens eerst met 12V continue aan t lopen te krijgen, dat geschakelde kan daarna wel :tu:

Ik heb overigens een keer bijna hetzelfde gehad, bleek toen een gare zekeringkast te zijn. Maar dat was een 8v waar muizen in hadden gezeten, zekeringkast is niet bestendig tegen muizenurine :lol:

En ik weet niet of je er wat aan hebt, maar hier nog een website met veel info over de Golf 2 en de zekeringkast bedrading e.d.:
www.a2resource.com
Gebruikersavatar
door mano
#1521842
Tsja hou maar op, rubbertjes van de hendel motorkap die verteerd zijn schiet ook niet op...

Ja die site stuur ik ook altijd iedereen door, maar dat zijn AMI schema's en die zijn toch weer anders blijkt...
Gebruikersavatar
door mano
#1521851
Ik ga maar weer het e.e.a proberen uit te sluiten, het kan niet anders dan een kleinigheidje zijn.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]