- 29 aug 2010 17:57
#1486629
Hallo medelezers ,
Met een prive golf 1 cabrio sta ik na menigmaal stoeien een beetje voor een raadsel dus wie weet is hier iemand met nog een idee .
Betreft een 1,8 gti geregeld systeem dus met kat etc.
Alles loopt prima tot de motor warm is dan houd ie dr spontaan mee op en kun je na starten gewoon weer een aantal km's rijden waarop het feest opnieuw begint,
Tijdens afslaan hoor je jankende geluiden van de brandstof pomp onder de auto ..
Brandstof pomp in de tank + onder de auto beide al vervangen , zeef gereinigd en zelfs het brandstofpomp relais al vervangen ( was aantoonbaar / meetbaar defect ) .
De ontsteking + het module beide al vervangen door een ander exemplaar echter nog telkens hetzelfde .
Alle aanwezige filters vervangen m.b.t brandstofsysteem en ook evt leidingen naar spinne kop gecheckt op ect zeef .
Druk regelaar op het motor blok vervangen door ander exemplaar maar nog telkens bij warme motor het probleem
iemand hier nog een verhelederend idee wat ik blijkbaar over het hoofd zie
Met een prive golf 1 cabrio sta ik na menigmaal stoeien een beetje voor een raadsel dus wie weet is hier iemand met nog een idee .
Betreft een 1,8 gti geregeld systeem dus met kat etc.
Alles loopt prima tot de motor warm is dan houd ie dr spontaan mee op en kun je na starten gewoon weer een aantal km's rijden waarop het feest opnieuw begint,
Tijdens afslaan hoor je jankende geluiden van de brandstof pomp onder de auto ..
Brandstof pomp in de tank + onder de auto beide al vervangen , zeef gereinigd en zelfs het brandstofpomp relais al vervangen ( was aantoonbaar / meetbaar defect ) .
De ontsteking + het module beide al vervangen door een ander exemplaar echter nog telkens hetzelfde .
Alle aanwezige filters vervangen m.b.t brandstofsysteem en ook evt leidingen naar spinne kop gecheckt op ect zeef .
Druk regelaar op het motor blok vervangen door ander exemplaar maar nog telkens bij warme motor het probleem
iemand hier nog een verhelederend idee wat ik blijkbaar over het hoofd zie