VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RD-Techniek
#1486629
Hallo medelezers ,

Met een prive golf 1 cabrio sta ik na menigmaal stoeien een beetje voor een raadsel dus wie weet is hier iemand met nog een idee .

Betreft een 1,8 gti geregeld systeem dus met kat etc.

Alles loopt prima tot de motor warm is dan houd ie dr spontaan mee op en kun je na starten gewoon weer een aantal km's rijden waarop het feest opnieuw begint,

Tijdens afslaan hoor je jankende geluiden van de brandstof pomp onder de auto ..

Brandstof pomp in de tank + onder de auto beide al vervangen , zeef gereinigd en zelfs het brandstofpomp relais al vervangen ( was aantoonbaar / meetbaar defect ) .

De ontsteking + het module beide al vervangen door een ander exemplaar echter nog telkens hetzelfde .

Alle aanwezige filters vervangen m.b.t brandstofsysteem en ook evt leidingen naar spinne kop gecheckt op ect zeef .

Druk regelaar op het motor blok vervangen door ander exemplaar maar nog telkens bij warme motor het probleem

iemand hier nog een verhelederend idee wat ik blijkbaar over het hoofd zie :E
Gebruikersavatar
door maurice
#1486691
heb je het injectiesysteem al eens goed nagekeken? Kjetronic is best een gevoelig systeem vwb de weger en de spinnekop zelf.
Gebruikersavatar
door RD-Techniek
#1486788
maurice schreef:heb je het injectiesysteem al eens goed nagekeken? Kjetronic is best een gevoelig systeem vwb de weger en de spinnekop zelf.


reeds gedaan en gereinigd voor zover mogenlijk echter 0,0 resultaat
Gebruikersavatar
door RD-Techniek
#1487255
:tu: ik voor mijn gevoel ook echter al tot twee maal toe een brandstofpomp van diverse type's zelfs met meer opbrengst nieuw uit de verpakking er onder en nog telkens ellende.

ook de pomp in de tank onderaan de vlotter vervangen en zelfs met ampere tang de stroomafname gemeten tijdens rit en afslaan en nog niets duidelijker geworden.

een pomp behoort i.d.d niet te janken mee eens maar na opnieuw starten is het geluid eerst ook weer weg dat is het rare er aan .

ik denk dat ik maar eens die omloop vanwege het mileu moet afkoppellen op die motor maybe zit daar het probleem verstopt
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]