The #1 Online Volkswagen Community
vwracing schreef:vwpassat schreef:nee heb ik ook niet meegekregen, niet iemand een foto daarvan toevallig?passat20vt schreef:ow je bedoelt die grijze R32?ja! ik had ook eens gelezen dat 1 of andere gast alles had opgegeven hoe zijn auto eruit zag, heel veel foto's over zijn wagen (lekker handig in de buurt gemaakt) en heeft ook een vermogen uitgegeven voor zijn wagen, veel gasten kende de wagen dus ook.
En wat denk je.."MIJN WAGEN IS GESTOLEN!!!" iedereen helemaal gek, "oh wat erg", "als we die gast tegen komen, dan wordt dat een tijdje brommen, maar dan heb je ook wat".
En wat stond er vervolgens op het forum
Hej bedankt voor het opknappen van je wagen, we hebben er veel plezier mee, je hebt niets gelogen over het vermogen!
Met een mooie foto van de wagen met het nederlandse kenteken, tussen al die poolsewagens.
Voel je dan een partijtje lullig.
dsmnz dat laatste had ik ook niet meegekregen dat er een foto met die tekst geplaatst is geweest..
ontopic:
ben dr ok wel benieuwd naar of dat die dr op het forum zijn. zou wel lachen zijn bij een meet zo'n dikke pheaton
Raoul schreef:Die post kan ik mij ook niet heugen, twijfel dan ook wel over de waarheid daarvan.Beste Raoul, twijfel je aan die Toyota of aan die Touareg.
vwpassat schreef:geen van beide dat die stelling van renier zen r32 op een foto tussen poolse auto's stondRaoul schreef:Die post kan ik mij ook niet heugen, twijfel dan ook wel over de waarheid daarvan.Beste Raoul, twijfel je aan die Toyota of aan die Touareg.
Want ik heb hier nog nooit iets gezien van die Toyota Supra, dat was ook op een andere forum, waar een kennis van me op zat, op last van de politie is deze er vanaf gehaald, anders had ik wel een link wel er opgezet.
Bij twijfel, laat het mij horen, ik wil graag in discussie gaan, maar dan via pm.
ja! ik had ook eens gelezen dat 1 of andere gast alles had opgegeven hoe zijn auto eruit zag, heel veel foto's over zijn wagen (lekker handig in de buurt gemaakt) en heeft ook een vermogen uitgegeven voor zijn wagen, veel gasten kende de wagen dus ook.
En wat denk je.."MIJN WAGEN IS GESTOLEN!!!" iedereen helemaal gek, "oh wat erg", "als we die gast tegen komen, dan wordt dat een tijdje brommen, maar dan heb je ook wat".
En wat stond er vervolgens op het forum
Hej bedankt voor het opknappen van je wagen, we hebben er veel plezier mee, je hebt niets gelogen over het vermogen!
Met een mooie foto van de wagen met het nederlandse kenteken, tussen al die poolsewagens.
Voel je dan een partijtje lullig.
De fout is reeds gekend bij VW, eenzelfde treedt o[…]
Wij hebben hier eenzelfde aan de hand. De update w[…]
Dag allen, Ik ga stuurverwarming in mijn 2015 gol[…]
Zijn dit de Continental Contact 2 toevallig ?
Die "Ratio App"... die hoort bij de laad[…]
Nadat ik vorige week bij de dealer was geweest kon[…]