VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door Bartholomeus
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum omdat ik op zoek ben naar een knappe passat. Nu staan er genoeg te koop maar heb ik mijn oog juist laten vallen op een amerikaanse import auto. De snelheid wordt hierin aangegeven in mijl/uur. Weet iemand of deze snelheidsmeter te vervangen is voor een metrische of is dat lastig ivm de computer?
Hij staat al op Nederlands kenteken, maar zijn er nog andere belangrijke dingen waar ik op moet lettten?

Groet.
door Meller
als het goed is inderdaad zoals Nefret zegt.. en anders lekker boeiend.. houdt jij je altijd aan de snelheid ? en anders achter de meute blijven rijden :lol:

amerikaanse wagen zijn altijd mooier qua bumpers, knippers etc vind ik !! als ie al een tijdje geleden is ingevoerd en rijdt, zal hij de nodige aanpassing al hebben gehad voor apk (mistlamp etc)
door Bartholomeus
Jammer genoeg staan er geen km's onder, maar alleen mijlen dus.
Ik houd me niet altijd aan de snelheid maar soms is het wel makkelijk om aan het eind van de maand geld over te houden hoor.

groet
door vinnie75
Ik heb er zelf ook 1 gehad waar idd een mijlen teller in zat maar daar stond ook een km teller bij dus je hoeft hem niet te vervangen. Verder is mijn ervaring dat de dealers niet zitten te wachten op een passat uit de usa i.vm.( zeggen ze) onderdelen nummers die niet overeen komen met de europeese nummers(ge...)

Die "Ratio App"... die hoort bij de laad[…]

Lekkage/water is zo'n beetje het vervelendst wat j[…]

Nadat ik vorige week bij de dealer was geweest kon[…]

Op mijn T-Roc Cabrio ook van Continental de 4-seiz[…]

Fox met een airbagstoring

Ik heb nl ook een Fox die begint met een airbagsto[…]

Ik vind de druk wel enorm snel dalen als de pomp s[…]

Als het alleen op dimlicht werkt, zou het best aan[…]

Ik heb nu 1,5 maand een nieuwe Golf 8.5 R-Line fac[…]