VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
Hallo

Zijn bezig een Phaeton the kopen in Duitsland en deze uiteraard te importeren naar Nederland :)

Nu heb ik telefonisch contact gehad met de verkoper/garage, het is een oude demowagen en er zit geen navigatiesysteem in.

Betekend dit dat er helemaal geen scherm in de middenconsole zit ?
Of zit deze er wel maar is dat enkel een radio ?

Waar/hoe is hier een navigatiesysteem voor europe in te installeren en waar zijn de kosten te vinden ?

Betreft overigens deze auto :
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v2rj1frqymoz
Er zit lijkt mij sowieso een radio cd speler (wisselaar) in.. maar een navigatiesysteem is uiteraard altijd wel in te bouwen.. afhankelijk wat je wilt; nieuw, gebruikt, origineel, imitatie, ander merk.. prijzen zullen daardoor wel verschillen..

ik denk dat je met een goede imitatie met een 1000-1500 incl. inbouw een heel end komt ;)

origineel zal natuurlijk wel beter/mooier zijn maar ook een stuk duurder.. succes ! :D
voor dat geld mag je mijn phaeton ook hebben ;) zit wel navigatie in en ligt op 22" is van 10-2006, zit ook een nieuw leren interieur in..
indien intresse stuur me gerust een pm ;) heb hier ook een topic op het vw forum..
We zijn intussen een maand verder, de wagen staat nog steeds te koop. Niet doorgegaan?

Ik zou het alleszins niet doen: een wagen uit die klasse zonder navi :SCRATCH:
Vergeet inbouw achteraf: via het centrale scherm bedien je ook klimaatregeling, radio, boordcomputer, etc. Dat kan je niet zomaar vervangen door een aftermarket Kenwood of Pioneer. Inbouw van het originele systeem gaat een fortuin kosten, en TomToms werken niet door de infraroodwerende voorruit ...
En voor minder dan 30K vind je in DU makkelijk een zwarte 2007 Phaeton mét navi. Zie mobile.de etc...

Tip: zoek er één die na 4/2007 werd gebouwd, vanaf dan is er DVD Navi. Je kan ze herkennen aan de chroomring op de grote centrale draaiknop.

Zijn dit de Continental Contact 2 toevallig ?

Die "Ratio App"... die hoort bij de laad[…]

Lekkage/water is zo'n beetje het vervelendst wat j[…]

Nadat ik vorige week bij de dealer was geweest kon[…]

Fox met een airbagstoring

Ik heb nl ook een Fox die begint met een airbagsto[…]

Ik vind de druk wel enorm snel dalen als de pomp s[…]

Als het alleen op dimlicht werkt, zou het best aan[…]

Ik heb nu 1,5 maand een nieuwe Golf 8.5 R-Line fac[…]