VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door laurenssierdsma
Hallo

Sinds februari ben ik in het bezit van een Passat TDI sedan uit 2004. Vorige week wilde ik de deur open doen (deze bleek nog op slot te zijn) ging plotseling het alarm af! Nooit geweten dat deze erop zat, garage had mij dit ook niet verteld. Daarna nog een paar keer geprobeerd, maar het alarm niet meer gehoord. Toen het boekje er even op na gekeken, die vertelde mij zodra de deur vergrendeld wordt, het alrm ook is ingeschakeld.

Waar zit de besturing van dit alarm? Heb het idee dat hij niet helemaal lekker werkt. Het geluid komt ergens achter bij een spatbord vandaan, een zielig claxonnetje moet de dief stuipen op t lijf jagen :lol:
door martijn-mk2
Als ik die van mij op slot doe hoor ik ook een toetertje uit de achterkant komen..
Als het goed is zit er ook alarm op, maar het is me nog niet gelukt om hem af te laten gaan :lol:
door laurenssierdsma
als ik de auto op slot doe krijg geen toeter te horen. alleen de knipperlichten gaan even aan. daarna gaat het rode lampje in de deur knipperen. als ik de auto nogmaals vegrendel gaat dat lampje uit
door NielsED30
Dat lampje is voor de safe-lock. Heeft te maken dat je de auto wel/niet van binnen kan openen als je de auto van buitenaf op slot doet..
door volvwil
zit een beetje zielige eend in de achterste dakstijl,ik denk dat het alarm gewoon via comfort module werkt.
Ik kwam er bij mij achter toen het slot stuk was van de achter klep,die kon dus open als de auto op slot zat.
Zijn wel eens mensen bezig geweest die claxon te veranderen/verplaatsen,maar ik ben er niet meer mee bezig geweest.
Mijn 3B zit ie in de achterstijl van de bestuurderskant.
Gewoon een claxon maar omdat ie daar zo weg gebouwd zit komt het geluid er niet echt uit....
Is ook een optie geweest om er een bewegingsmelder in de auto bij te hebben die uit te zetten is vanwege de eventuele honden in de auto met de deur op slot.(staat trouwens in het instructie boekje)

Zijn dit de Continental Contact 2 toevallig ?

Die "Ratio App"... die hoort bij de laad[…]

Lekkage/water is zo'n beetje het vervelendst wat j[…]

Nadat ik vorige week bij de dealer was geweest kon[…]

Fox met een airbagstoring

Ik heb nl ook een Fox die begint met een airbagsto[…]

Ik vind de druk wel enorm snel dalen als de pomp s[…]

Als het alleen op dimlicht werkt, zou het best aan[…]

Ik heb nu 1,5 maand een nieuwe Golf 8.5 R-Line fac[…]