VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door gtii
#1297166
HEb mijn golf 2 gti 8v pb motorlok Zijn dichtingen alemaaal verandert cullas dichitinegn enzbove blok late vlakke enz maar nu we die erin hebben gestoken start hij niet meer hij start af en toe en bolt nie goed bolt stotterend en de blok verzuipt er komt te veel benzine erin kan iemand mij helpen mvg
door Tommy-B
#1297175
Misschien als je even het verhaal met punten en komma's vertelt,dat ik dan iets wijzer word!
Snap er zo,eerlijk gezegd geen hol van! :lol:
door gtii
#1297181
ok dan :d mijn culass was verbrand de dichting denk ik . en ik heb een ganse koppaking gehaald de dichtingen dus alles is erop gezet en hij wilt niet werken :):s hij werkt afen toe als je constant bezig zijt . maar dan werkt hij stotterend en dan zit de mototblok vol benzine mvg
door RedDragon
#1297719
Als ik het goed begrijp heb je de kop (bovenblok) eraf gehad en daar de pakkingen van vervangen en uiteraard ook de koppakking en de kop laten vlakken.
Na montage loopt hij niet of nauwelijks meer??

Mijn eerste idee zou zijn of je alles wel goed hebt aangesloten. Je zegt dat hij verzuipt, maar niet aansluit. Zit de distributieriem wel netjes op tijd?
door gtii
#1299050
reddragon dat klopt ja hij bolt soms maar gans stotterend en als jr de gasprdaal loslaat valt hij uit maar ga hem volgende week binne brengen mvg
Gebruikersavatar
door dopey
#1306389
Ontstekingsvolgorde wel in orde?
Ooit ook een maal gehad en bij mij was het ook lopen met bokken en stoten, als ie al liep.
Tevens dat de bougies in mum van tijd verzopen in de benzine.
Bleek uiteindelijk de 2 en de 3 verkeerd om te zitten :oops:
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]